رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در هفته گذشته حدود ۹ هزار و ۱۰۷ تذکر شفاهی به رانندگان داده شد و حدود یک هزار و ۸۵۶ خودرو هم جریمه شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  سرهنگ اصغر زارع رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان در خصوص اعمال محدودیت‌های شرایط قرمز کرونا در مبادی ورودی اصفهان گفت: ورود از استان‌های قرمز به استان اصفهان ممنوع است و به طور کلی در شرایط قرمز ورود و خروج به شهر‌ها و دیگر استان‌ها ممنوع است و شامل جریمه می‌شود و همچنان در ۹ نقطه از استان نظارت‌های فیزیکی انجام می‌شود.

او با اشاره به این که با وجود اعمال محدودیت تردد‌ها همچنان ادامه دارد، افزود: نظارت بر مبادی ورودی و جاده‌های استان اصفهان از طریق دوربین و به طور فیزیکی توسط مأموران پلیس راه وجود دارد تا تخلفات کمتری انجام شود و با اعمال محدودیت‌ها شاهد کاهش سفر‌های غیرضروری و کنترل شیوع بیماری کرونا باشیم.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به این که شیوه نامه ها به طور کامل رعایت نمی‌شود، تصریح کرد: تردد خودرو‌ها از طریق سامانه هوشمند رصد شده و در صورت ورود پلاک‌های غیربومی به استان و خروج پلاک‌های بومی از استان اعمال قانون می‌شوند.

او با اشاره به آمار جرایم ثبت شده و اعمال قانون خودرو‌های متخلف در هفته گذشته، گفت: در هفته گذشته حدود ۹ هزار و ۱۰۷ تذکر شفاهی به رانندگان داده شد، حدود شش هزار و ۳۷۷ دستگاه خودرو به مسیر شهر مبدا بازگشت داده شدند و حدود یک هزار و ۸۵۶ خودرو جریمه و اعمال قانون شدند.

زارع در خصوص تعطیلات آخر این هفته، اضافه کرد: محدودیت‌ها همچنان ادامه دارد و اگر برای تعطیلات آخر هفته و عید قربان محدودیت‌های جدید لحاظ شود، اطلاع‌رسانی خواهیم کرد، افراد تنها برای انجام کار‌های ضروری و با داشتن مجوز به شهر‌های دیگر سفر کنند و سفر خود را در کوتاه‌ترین زمان به پایان برسانند.

او گفت: اخیراً در راه‌های فرعی و روستایی بروز تصادفاتی مشاهده می‌شود که بیشتر دلیل این تصادفات تجاوز از سرعت مطمئن، انحراف به چپ و سبقت‌های غیرمجاز است، زیرا راه‌های فرعی به صورت رفت‌وبرگشتی است.

منبع:ایمنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.