رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان از طرح فوق العاده ترخیص خودرو‌های رسوبی درپارکینگ‌های سراسر استان اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: طرح فوق العاده ترخیص خودرو‌های رسوبی در پارکینگ‌های سراسر استان اصفهان اجرایی می‌شود، این طرح شامل خودور‌هایی است که با دستور قضایی، انتظامی و یا به علت تصادف توقیف شده اند.

وی افزود: خودرو‌های فرسوده و فاقد سابقه شماره گذاری مشمول این طرح نیستند و امکان پرداخت اقساطی جرایم معوقه وجود دارد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان با اشاره به محدود بودن زمان این طرح، بیان کرد: هزینه پارکینگ به نرخ سال ۹۴ محاسبه می‌شود و پیشنهاد می‌شود شهروندان از این فرصت برای ترخیص اقدام کنند.

سرهنگ محمدی عنوان کرد: خودرو‌های توقیفی سال ۹۹ به قبل مشمول این ترخیص هستند و می‌توانند ترخیص شوند، خودرو‌های فرسوده از این خدمات مستثنی هستند.

وی افزود: به عبارت دیگر خودرو‌هایی که سن فرسودگی آن‌ها زیر ۲۰ سال در خودرو‌های شخصی و زیر ۱۵ سال در خودرو‌های عمومی است، مشمول این طرح نمی‌شوند.

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: متقاضیان این طرح باید به دفاتر پلیس + ۱۰ در سراسر استان اصفهان مراجعه کنند، هیچ الزامی برای پرداخت عوارض شهرداری برای خودرو‌های ترخیصی نگذاشته ایم و همچنین نیاز به معاینه فنی وجود ندارد.

سرهنگ محمدی افزود: اجرای طرح فوق العاده ترخیص خودرو‌های رسوبی شامل ۲۲۶ هزار خودروی توقیفی در پارکینگ‌های سراسر کشور می‌شود که طبق پیش‌بینی ما دست کم نیمی از این خودرو‌ها از پارکینگ ترخیص خواهند شد.

 

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار