سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا(ع)گفت:پیش‌بینی ما این است که در دهه آخر صفر امسال شاهد تشرف حدود ۵۰۰ هزار زائر پیاده به مشهد باشیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین رضایی سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا (ع) گفت: براساس برآورد‌ها پیش‌بینی ما این است که در دهه آخر صفر امسال نیز شاهد تشرف حدود ۵۰۰ هزار زائر پیاده به مشهدمقدس باشیم.

او افزود: شرایط کرونایی خاصی امسال بر مشهد حاکم است و به همین دلیل درصدد هستیم تعداد موکب‌ها را در جاده‌های بین راهی افزایش دهیم.


بیشتر بخوانید



سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا (ع) ادامه داد: در دهه آخر صفر سال ۹۸ چنین شرایطی را تجربه کرده‌ایم و حدود ۵۰۰ هزار زائر در قالب ۲ هزار و ۶۰۰ کاروان از ۲۴ استان وارد مشهدمقدس شدند.


رضایی بیان کرد: در صورتی که تمهیدات لازم مهیا شود، پیش بینی این است که امسال نیز بتوانیم پذیرای همین تعداد زائر پیاده باشیم و امکانات و برنامه‌ریزی لازم را در این مسیر خواهیم داشت.


او تصریح کرد: موکب‌ها در فضای باز به زائران پیاده خدمت رسانی خواهند کرد و از زائران نیز درخواست داریم از اینک تمهیدات لازم را برای این مهم تمهید کنند.

 

منبع؛ تسنیم

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۲۶ تير ۱۴۰۰
سلام مات و مبهوت مانده ایم یا کرونا هست یا نیست یا از تجمعات سرایت می کند یا نمی کند یا فصل و زمان می شناسد یا نمی شناسد ؟ چرا مسافرت با خودروی شخصی که مثل خانه شخصی می ماند به مشهد مقدس ممنوع . ولی از اکنون تبلیغ پیاده روی تجمیعی می شود .