هوآوی HMS Core 6.0 را به بازار جهانی عرضه کرد

بنا بر گزارش منتشر شده شرکت هوآوی سرویس HMS Core 6.0 این شرکت را برای تمامی دستگاه های هوشمند خودش به بازار فرستاد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از گیز مو چاینا؛ شرکت هوآوی از زمان تحریم توسط ایالات متحده در حال بهبود هسته HMS (خدمات موبایل HUAWEI) است. این گزینه جایگزینی برای خدمات Google Play در هوآوی و همچنین تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها با برند آنر بدون GMS (خدمات تلفن همراه Google) است. به گفته این شرکت، هم اکنون برنامه HMS Core 6.0 به بازار جهانی عرضه شده و در دسترس همه کاربران است.


بیشتر بخوانید


جزئیات سرویس‌های HMS Core 6.0

ماه گذشته، هوآوی در کنفرانس توسعه دهندگان این شرکت از HMS Core 6.0 در چین رونمایی کرد. اکنون آخرین نسخه خدمات موبایل هوآوی در بازار‌های بین المللی در دسترس است. مطابق با اعلامیه مطبوعاتی رسمی هوآوی، آخرین نسخه HMS Core در حوزه تجربه چند رسانه ای، گرافیک و مخابراتی، پیشرفت‌ کرده است. این شرکت می‌گوید که فایل APK برنامه HMS Core 6.0 را برای همه دستگاه‌ها راه اندازی و منتشر کرده است. از این رو، توسعه دهندگان می‌توانند از ویژگی‌های تازه معرفی شده استفاده کنند.

هوآوی HMS Core 6.0 را به بازار جهانی عرضه کرد

در بخش چند رسانه ای، کیت AV Pipeline، پایپ لاین‌های پیش فرض برای قابلیت‌های Video Super-Resolution و تشخیص صدا را در خود دارد. در بحث گرافیک، کیت 3D Modeling، ابزار‌هایی مبتنی بر هوش مصنوعی وجود دارند که برای مواردی مثل بازسازی سه بعدی اجسام با استفاده از دوربین در برنامه‌هایی مثل فروشگاه‌های اینترنتی یا انیمیشن‌ها را دارد.

علاوه بر این، کیت Computer Graphics قابلیت volumetric fog را دارد که به واقعی‌تر شدن صحنه‌های داخلی در بازی‌های نسل بعدی مخصوص موبایل کمک می‌کند که نیاز به پشتیبانی از Vulkan دارد. برای ارتباطات از راه دور هم کیت Network با عملکرد پیش بینی شده، شبکه به روز شده با هوش مصنوعی را ارائه می‌دهد. گفته می‌شود این فناوری نرخ تاخیر در شبکه درون برنامه‌ای را تا ۲۰ درصد کاهش می‌دهد.

هوآوی HMS Core 6.0 را به بازار جهانی عرضه کرد

بر اساس این گزارش، در آخرین و مهمترین سرویس‌های HMS Core 6.0 می‌توان به سرویس‌های جدیدی مانند Membership Kit، Video Editor Kit و Audio Editor Kit اشاره کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار