هوآوی روی سیستم شارژ سریع ۹۰ وات کار می‌کند

شرکت هوآوی تصمیم دارد یک سیستم شارژ نود واتی را به بازار عرضه کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جی اس ام آرنا، شرکت هوآوی در حال کار روی یک سیستم شارژ سریع با ولتاژ ۹۰  وات است. افزون بر این، Super Charge سیستم فعلی هوآوی، با شارژ ۶۶ وات و با سری Mate ۴۰ معرفی شد. این  سیستم  در نوا ۸ آی جدید هم وجود دارد که باتری ۴۳۰۰ میلی آمپری آن می‌تواند در ۳۸ دقیقه به طور کامل شارژ شود.

پیش بینی می‌شود شرکت هوآوی امسال سری Mate ۵۰ را نمی‌تواند عرضه کند ، بنابراین P۵۰ می‌تواند تنها گوشی پرطرفدار Huawei برای سال ۲۰۲۱ باشد. انتظار می‌رود سری P۵۰ در تاریخ ۲۹ جولای رونمایی شود، اگرچه این اطلاعات هنوز در انتظار تأیید رسمی است.

شارژ90 وات

شایان  ذکر است، در هنگام راه اندازی Mate ۴۰، مدیر عامل شرکت Huawei Consumer Business، ریچارد یو ادعا کرد که این شرکت شارژ ۱۲۰ وات و حتی ۲۰۰ وات را آزمایش کرده است، اما به دلیل نگرانی در مورد ظرفیت باتری، تصمیم به راه اندازی آن نگرفت. این شرکت اخیراً برای شارژر ۱۳۵ وات نیز گواهینامه دریافت کرده است. بنابراین شارژ ۹۰ وات برای این شرکت فقط یک مرحله متوسط است.

با مدل میت40 هوآوی بیشتر اشنا شوید

هوآوی میت ۴۰  پرچمدار ۲۰۲۰ از سری میت این شرکت  است؛ که با سیستم‌عامل اندروید و شارژ40 وات کار می‌کند. گفتنی است، این گوشی‌ها جانشین  هوآوی میت ۳۰ هستند. هوآوی در ۲۲ اکتبر ۲۰۲۰  از میت 40 خود  رونمایی کرد.


بیشتر بخوانید:

درون Huawei Mate 40 Pro چه می گذرد؟


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار