مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان البرز گفت: برنامه های باشکوه غدیر با محوریت دانش آموزان و با شعار غدیر رمز قیام قائم در محله های این استان سازماندهی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، مجتبی فریدونی، مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان البرز گفت: امسال  همانند سال های گذشته، پنچ برنامه با ارزشمند با رویکرد، فرهنگی مذهبی و حمایتی  تدوین و درحال آماده سازی برای اجرا در محله های استان البرزاست.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان البرز  افزود: ۷۰۰ محله البرز به عشق مهربان ترین پدر دنیا با طرح اطعام بهشتی مادرانه عطرآگین می شود.

فریدونی گفت: فرزندان مهربون ترین مهربون دنیا، مرد میدان می شوند و به مناسبت عید غیرخم با دوچرخه هایشان به عشق مولایشان رکاب می زنند.

او افزود: شهر شادی برای شاد کردن دل نوجوانان و جوانان به عشق امام علی(ع) چهارمین ویژه برنامه عید غدیر خم است که در استان البرز اجرایی می شود.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان البرز گفت: رسا غدیر بزرگترین طرح غدیر خم است که از همه رسانه ها و خانواده ها در کنار دانش آموزان برای یا علی گفتن و شرکت درآن دعوت می کنیم تا غدیر را به همه معرفی کنیم.

او افزود: این برنامه ها با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی در استان البرز برگزارمی شود.

فریدونی گفت: ۱۵ هزار دانش آموز عضو اتحادیه انجمن های اسلامی البرز هستند که در هر برنامه مناسبتی – مذهبی که در استان اجرا می شود بیش از ۱۵۰۰ نفر مشارکت فعال دارند.

انتهای پیام/خ

برچسب ها: عید غدیر ، غدیر خم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار