مدیریت کل نیرو‌های امنیت داخلی لبنان اعلام کرد که یک فرد را که اقدام به جاسوسی برای سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی می‌کرده، دستگیر کرده‌اند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی لبنان «ان‌ان‌ای»، مدیریت کل نیرو‌های امنیت داخلی لبنان، امروز (جمعه) در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک فرد را که برای سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی جاسوسی می‌کرده، در شهرستان بقاع غربی در جنوب لبنان دستگیر کرده اند.

در این بیانیه آمده است: نیرو‌های این کشور اخیرا فردی به نام «م. ی» که متولد سال ۱۹۹۰-لبنان است را شناسایی کردند که با سازمان اطلاعات تل‌آویو در ارتباط بوده است.

بر اساس این بیانیه، نیرو‌های امنیتی لبنان توانسته‌اند این فرد را در تاریخ ۳۰ ژوئن در منطقه بقاع غربی دستگیر کنند و پس از بازجویی از این فرد، او اعتراف کرده است که اوایل سال ۲۰۱۹ رایانامه‌ای (ایمیل) به سرویس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی ارسال کرده و درخواست همکاری با آن‌ها را داده است.

مدیریت کل نیرو‌های امنیت داخلی لبنان خبر داد که پس از ارسال رایانامه، فردی با او ارتباط برقرار کرده و به او پیشنهاد داده است که به ازای دریافت پول، برای آن‌ها اطلاعاتی را جمع‌آوری کند و برخی امور را انجام دهد.

در ادامه این بیانیه آمده است که این فرد با این پیشنهاد موافقت کرده است و پس از جمع‌آوری اطلاعات، برای رژیم صهیونیستی اطلاعات لازم را برای نهاد اطلاعاتی این رژیم ارسال کرده است.

مدیریت کل نیرو‌های امنیت داخلی لبنان همچنین اعلام کرد که این فرد رایانامه‌ای دیگر به ارتش رژیم صهیونیستی ارسال کرده و در تلاش بوده تا با آن‌ها نیز همکاری داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار