هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی در چهارمحال و بختیاری با حضور ۵۷ داوطلب آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فریدون رحمانی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی در استان در سه حوزه انتخابیه شهرکرد، بروجن و فارسان با حضور ۵۷ کاندیدا برگزار می‌شود.

او افزود: انتخابات در شهرستان لردگان به دلیل به حدنصاب نرسیدن کاندیدا‌ها برگزار نمی‌شود، این انتخابات دو سال آینده در صورت فراهم بودن شرایط میان‌دوره‌ای برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


رحمانی در خصوص تعداد کاندیدا‌ها شرکت در انتخابات هیئت مدیره نظام پزشکی در سه حوزه انتخابیه اضافه کرد: در شهرستان شهرکرد مجموعا ۳۲ داوطلب، در فارسان مجموعا ۱۲ داوطلب و در شهرستان بروجن مجموعا ۱۳ داوطلب برای شرکت در انتخابات هیات مدیره سازمان نظام پزشکی کاندیدا شده‌اند.

او ادامه داد: در حوزه انتخابیه شهرکرد ۲۱ نفر از کاندیدا‌ها از گروه پزشکان، چهار کاندیدا از گروه دندانپزشکان، دو کاندیدا از گروه علوم آزمایشگاهی، دو کاندیدا از گروه داروسازان، دو نفر از گروه کارشناسان پروانه‌دار و یک از گروه ماما‌ها کاندیدای هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام پزشکی شده اند.

رحمانی گفت: همچنین در حوزه انتخابیه فارسان شش کاندیدا از بین گروه پزشکان، یک کاندیدا در بین گروه دندانپزشکان، یک کاندیدا در بین فعالان علوم آزمایشگاهی، دو کاندیدا در بین داروسازان، یک نفر از بین کارشناسان پروانه‌دار و یک از بین مامایان عضو نظام پزشکی داوطلب شرکت در هیات مدیره نظام پزشکی هستند.

او افزود: در حوزه انتخابیه بروجن هم شش کاندیدا از بین گروه پزشکان، دو کاندیدا در بین گروه دندانپزشکان، یک کاندیدا در بین فعالان علوم آزمایشگاهی، یک کاندیدا در بین داروسازان، دو نفر از بین کارشناسان پروانه‌دار و یک از بین مامایان عضو نظام پزشکی داوطلب شرکت در هیات مدیره نظام پزشکی هستند.

رحمانی با اشاره به اینکه ۵۰ نفر عوامل اجرایی در سه حوزه انتخابیه در چهارمحال و بختیاری در فرآیند برگزاری انتخابات نظام پزشکی حضور دارند، گفت: اعضای نظام پزشکی استان برای شرکت در انتخابات باید کارت شناسایی معتبر و کارت عضویت در نظام پزشکی را همراه داشته باشند.

او ادامه داد: اعضای نظام پزشکی باید در حوزه انتخابیه محل خدمت خود برای رای‌گیری مراجعه کنند، انتخابات در حوزه انتخابیه شهرکرد از ساعت هشت صبح آغاز و به‌مدت ۱۲ ساعت ادامه دارد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار