سازمان نظام پزشکی در حمایت از حقوق بیماران و حقوق صنفی جامعه پزشکی پیشتاز است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ علیرضا زالی رئیس کل سازمان نظام پزشکی کشور در آیین افتتاح ساختمان جدید نظام پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: سازمان نظام پزشکی اکنون به یک سازمان اجتماعی چند وجهی تبدیل شده است که در حمایت از حقوق بیماران و حقوق صنفی جامعه پزشکی و نیز تنظیم روابط شاغلین حرفه پزشکی با دیگر نهاد‌ها پیشتاز می‌باشد.

وی با بیان موفقیت سازمان نظام پزشکی چهارمحال و بختیاری در دستیابی به هم گرایی و تعامل استانی لازم بین سازمان‌های اجرایی برای پیشبرد و اصلاح امور پزشکی، از این تعامل، ابراز خرسندی کرد.

زالی افزود: جامعه پزشکی به عنوان جامعه‌ای گرانسنگ و سخت کوش، هر جا به هم گرایی درون استانی و صنفی دست پیدا کند، قابلیت معرفی شدن به عنوان الگوی یک جامعه موفق را دارد.

وی، کار و خدمت در چهارمحال و بختیاری را به دلیل وجود مشکلات و محدودیت‌های موجود و کمتر برخوردار بودن را با سختی بیشتری همراه و ارزشمند‌تر دانست و یادآور شد: در مجموع وضعیت بهداشت و درمان در این استان رو به ترقی است.

گفتنی است: ساختمان جدید نظام پزشکی استان چهارمحال و بختیاری با زیربنای ۷۸۰ متر مربع در ۵ طبقه و با صرف اعتبار یکصد میلیون ریال در شهرکرد افتتاح شد.

انتهای پیام/ظ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار