سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر گفت: در آستانه‌ی اعیاد مبارک قربان و غدیر، شاهد اتفاق مبارکی در روستا‌های بخش مرکزی بندر ماهشهر بودیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فریدون بندری سرپرست فرمانداری ماهشهر گفت: در آستانه‌ی اعیاد مبارک قربان و غدیر، شاهد اتفاق مبارکی در روستا‌های بخش مرکزی بندر ماهشهر بودیم و پروژه‌ی ترمیم و بهسازی جاده‌های روستایی با پیگیری روستاییان منطقه انجام شود. شد.

او در حاشیه‌ی بازدید از پروژه‌ی تکمیل جاده گرگر-گمبزون از توابع بخش مرکزی بندر ماهشهر بیان داشت: کاستی‌هایی در روند تکمیل جاده گرگر-گمبزون وجود داشت که در این خصوص به پیمانکار پروژه تذکراتی داده شد تا بتوانیم در کنار هم مشکلات را برطرف کنیم.

بندری افزود: پیمانکار پروژه قول داد سرعت کار را افزایش داده تا در موعد مقرر این جاده مهم مواصلاتی به بهره‌برداری برسد.

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر ادامه داد: مدت زیادی از احداث جاده‌های روستایی می‌گذرد که با برنامه‌ریزی که به همراه نماینده مردم در مجلس داشتیم، یک نهضت را در زمینه‌ی جاده‌های روستایی را آغاز کردیم.

این مقام مسئول گفت: کار بر روی جاده روستایی گرگر-گمبزون دو ماه پیش آغاز شد؛ جاده‌ی بنیوار به هدامه هم امروز کلنگ‌زنی شد و جاده مقطوع به دب‌امیر نیز در مرحله مناقصه قرار دارد و پس از تعیین پیمانکار، این جاده هم کلنگ‌زنی خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.