معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: از روز شنبه(۲۶ تیر)، گروه سنی ۵۰ سال به بالا در خراسان جنوبی می‌توانند برای تزریق واکسن کرونا ثبت نام کنند.

مهدی زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: دستوری از جانب وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر آغاز فرایند ثبت نام و تزریق واکسیناسیون کرونا برای جمعیت بالای ۵۰ سال در خراسان جنوبی به معاونت بهداشت وزارت داده شده است.

او افزود: از اول مرداد ماه واکسیناسیون گروه سنی بالای ۵۰ سال استان‌های جنوبی کشور که در حال مقابله با ویروس کرونا هستند آغاز می‌شود.

مهدی زاده با اشاره به این که آغاز واکسیناسیون این گروه سنی نیازمند تأمین واکسن است، اظهار کرد: از اوایل مرداد ماه سهمیه واکسن این گروه سنی وارد استان می‌شود.


بیشتر بخوانید


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تصریح کرد: گروه سنی بالای ۵۰ سال می‌توانند از روز شنبه(۲۶ تیر)، با مراجعه به سایت salamat.gov.ir برای دریافت نوبت تزریق واکسن اقدام کنند.

او با اشاره به این که تنها راه دریافت نوبت برای تزریق واکسن این گروه سنی ثبت نام در سامانه مورد نظر است ادامه داد: افراد از مراجعه حضوری به مراکز منتخب واکسیناسیون برای دریافت واکسن خودداری کنند.

مهدی زاده بیان کرد: بعد از ثبت نام، محل و ساعت دریافت واکسن از طریق پیامک یا تماس تلفنی اطلاع رسانی می‌شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به تغییر رنگ بندی کرونا در شهرستان‌های بیرجند و طبس گفت: بر اساس این رنگ بندی‌ها محدودیت‌های تردد، برگزاری اجتماعات، فعالیت صنوف و ساعت و نحوه فعالیت کارکنان در ادارات اعمال می‌شود.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار