آغاز عملیات اجرایی چندین پروژه در استان یزد

استاندار یزد پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن، اصلاح شبکه آبرسانی و عملیات اجرایی دو آموزشگاه را افتتاح کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد علی طالبی استاندار یزد در سفر به شهر‌های زارچ، اشکذر، میبد و اردکان، گفت: با  بهره برداری از عملیات اجرایی پروژه باغ موزه قنات زارچ، ظرفیت بسیار خوبی در حوزه گردشگری در اختیار استان قرار می‌گیرد.

او با بیان اینکه کلنگ احداث واحد‌های طرح اقدام‌ملی مسکن شهر زارچ به زمین زده شد، اظهارداشت: عملیات اجرایی این پروژه پس از رفع موانع موجود آغاز شد و امیدواریم که هرچه سریع‌تر به بهره برداری رسید.

استاندار یزد به آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن شهر اشکذر اشاره کرد و گفت: این‌پروژه شامل ۲۰۰ واحد مسکن ویلایی است که امیدواریم با تدابیر صورت گرفته به زودی شاهد بهره برداری آن باشیم.

طالبی سفری نیز به شهرستان اردکان داشت که در جریان این سفر، ساخت ۲۵۶ واحد مسکن ویلایی طرح اقدام ملی مسکن شهر اردکان در زمینی به مساحت ۳۸ هزار و ۷۲۰ مترمربع کلید خورد.

استاندار از آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن شهر میبدخبر داد و تصریح کرد: این پروژه شامل ۱۵۶ مسکن ویلایی است که هر منزل با متوسط مساحت زیربنای ۱۲۰ مترمربع ساخته می‌شود.

طالبی همچنین از میبد به عنوان شهرستان سرآمد کشوری در زمینه ساخت مدارس خیری یاد کرد و افزود: در جریان سفر به میبد، عملیات اجرایی دو پروژه خیری هنرستان تربیت بدنی به مساحت ۶ هزار و ۷۰۰ مترمربع و با زیربنای هزار و ۴۲۰ مترمربع و آموزشگاه جهانشهر اتباع در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۴۸۰ مترمربع و با زیربنای ۷۵۰ مترمربع آغاز شد.

استاندار یزد افتتاح سالن مطالعه مدرسه خدیجه کبری با زیربنای ۴۴۸ مترمربع و اعتبار ۱۵ میلیارد ریال را دیگر پروژه افتتاح شده در این شهرستان عنوان کرد.

طالبی در پایان از بهره برداری از طرح تفکیک آب شرب و سایر مصرفی شهر میبد خبر داد و گفت: این طرح که به طول ۳۰ کیلومتر و اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال اجرا شده است می‌تواند الگویی برای دیگر شهر‌های استان در زمینه فراهم سازی دسترسی شهروندان به آب سالم و صرفه جویی بیشتر باشد.

 افتتاح دو زمین چمن مصنوعی ورزشی خواهران و برادران دانشگاه میبد، از دیگر طرح‌هایی بود که با هزینه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات صندوق رفاه دانشجویان و درآمد‌های اختصاصی دانشگاه، افتتاح شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۲۵ تير ۱۴۰۰
مسئولان محترم آیا پروژه هایی که آغاز می کنید به پایان هم می رسانید؟
Iran (Islamic Republic of)
مهری
۲۲:۵۲ ۲۴ تير ۱۴۰۰
فکری به حال طرح اقدام ملی یزد هم کنید که یکسال اورده اولیه را گرفتید اما ننقشه پروژه را هم نکشیدید
آخرین اخبار