مدیر کل بهزیستی استان یزد گفت: همزمان با هفته بهزیستی اولین مجموعه فرهنگی تفریحی شهرستان میبد ویژه جامعه هدف بهزیستی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علی محمد عطابخش مدیر کل بهزیستی استان یزد گفت: در دومین روز از گرامیداشت هفته بهزیستی اولین مجموعه فرهنگی تفریحی شهرستان میبد ویژه جامعه هدف بهزیستی به بهره برداری رسید.

او افزود: واگذاری این مجموعه فرهنگی تفریحی به وسیله مرحوم وطنی و خانواده فلاح به جامعه هدف سازمان بهزیستی، یکی از موارد بارز همکاری و همراهی مؤسسات خیّریه و افراد خیّر و نیکوکار است.

عطابخش  شعار امسال هفته بهزیستی را بهزیستی در گام دوم؛ هوشمندسازی، محله محوری و سلامت اجتماعی در خانواده عنوان کرد.
عطا بخش به پیشرفت خوب واگذاری امور بهزیستی به بخش غیردولتی اشاره کرد و افزود: بیش از ۹۵ درصد فعالیت‌های سازمان به وسیله بخش غیردولتی انجام می‌شود.

 سیدمحسن فلاح ریاست اداره بهزیستی شهرستان میبد نیز گفت: مجموعه فرهنگی تفریحی مرحوم وطنی به مساحت پنج هزار و ۲۰۰ متر مربع از سوی خانواده کاظم وطنی در سال ۹۱ برای برگزاری اردوی مددجویان جامعه هدف بهزیستی اهدا شد که با دو سوئیت به مساحت ۲۰۰ متر مربع و چندین آلاچیق با هزینه خانواده فلاح به مبلغ ۹۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

او با بیان اینکه سرمایه اجتماعی جامعه در بهزیستی نقش بسزایی را ایفا می‌کند افزود: بهزیستی در دو بعد سرمایه اجتماعی و سلامت اجتماعی باید خوب عمل کند و در اصل بهزیستی با کمک مردم و با حمایت مردم برای جامعه هدف گسترده خود می‌تواند خدمات خوبی را ارائه نماید.

فلاح از افتتاح مکان جدید جامعه نابینایان میبد با هزینه کرد مبلغی معادل ۵۵۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: با پیگیری‌های مدیرکل سازمان یارانه مرکز اوتیسم شهرستان نیز برقرار شده است.

ریاست اداره بهزیستی شهرستان میبد افزود: ساخت و ساز مرکز محبت نیز بیش از ۹۵ درصد پیشرفت داشته است و این ساختمان با زیربنای سه هزار و ۵۰۰ متر مربع به عنوان یک مرکز نمونه کشوری در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار