نتیجه تست کرونای یکی از ورزشکاران حاضر در المپیک توکیو مثبت شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس گزارش مسئولان برگزاری مسابقات المپیک توکیو نتیجه تست کرونای یکی از ورزشکارانی که روز گذشته وارد توکیو شد، مثبت بوده و او باید ۱۴ روز در قرنطینه به سر ببرد. ملیت این ورزشکار هنوز مشخص نیست.

اگر رقابت این ورزشکار کرونایی در حد فاصل ۲۱ تا ۲۹ جولای باشد، ممکن است او حضور در این رقابت‌ها را از دست بدهد.

او تازه‌ترین مورد از ورزشکاران کرونایی در این بازی‌ها محسوب می‌شود. پیش از این نتیجه آزمایش ۲ ورزشکار از اوگاندا، یک ورزشکار از صربستان و یک ورزشکار از رژیم صهیونیستی مثبت گزارش شده بود.

کمیته بین‌المللی المپیک روز گذشته مدعی شد که در میان ۸ هزار نفری که از اول تا ۱۳ جولای وارد توکیو شده اند فقط ۳ مورد کرونایی بوده است.

تیم پناهجویان المپیک نیز پس از آن که یکی از اعضای این تیم به کرونا مبتلا شد، سفر خود را به تعویق انداخت، اما چون این تیم خارج از توکیو است، در آمار مبتلایان المپیکی لحاظ نشده است.

کمیته برگزاری مسابقات اعلام کرد که از ابتدای ماه جولای تا به امروز تعداد کرونایی‌های مرتبط بازی‌های المپیک توکیو به ۲۶ نفر رسیده است. در تازه‌ترین آمار اعلام شده نام ۵ نفر از جمله ۴ پیمانکار و یک مسئول مرتبط با بازی‌ها آمده است.

اعضای تیم راگبی آفریقای جنوبی به دلیل این که در هواپیمای حامل آنها، یک فرد کرونا مثبت بوده در هتل قرنطینه شده اند.

هفت نفر از کارکنان هتلی در هاماماتسو که ۳۱ عضو تیم المپیک برزیل در آن جا مستقر هستند نیز مبتلا به کرونا شدند. البته هیچکس از اعضای تیم برزیل مبتلا به کرونا نشده است.

دن ایوانز تنیسور انگلیسی نیز به دلیل ابتلا به ویروس کرونا از حضور در رقابت‌های المپیک توکیو کنار کشید.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار