رئیس دانشگاه خلیج فارس از خیرین جهت مشارکت در تامین خوابگاه جهت دانشجویان متاهل دعوت کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر عبدالمجید مصلح، رئیس دانشگاه خلیج فارس، در آیین مجازی ازدواج دانشجویی ضمن تبریک به دانشجویان مزدوج و با اشاره به جمعیت گسترده دانشجویی در کشور که بیشتر در سن ازدواج هستند گفت: قشر جوان دانشجو نیازمند حمایت‌هایی است که بتواند ازدواج کند و این امر پسندیده نیازمند مشارکت خیرین عزیز و بزرگواری هست که بتوان با همراهی و همیاری آنها، خدمات خوابگاه متاهلی را برای دانشجویان فراهم کرد.

وی  افزود: بیشتر دانشگاه‌های کشور بدون زیرساخت‌های لازم جهت رفاه حال دانشجویان مزدوج هستند؛ بنابراین ما از خیرین محترمی که توجه ویژه‌ای به مسائل ازدواج جوانان و به ویژه دانشجویان دارند، دعوت می‌کنیم تا جهت حمایت از ازدواج جوانان دانشجو، در زمینه احداث خوابگاه‌های متاهلی دانشجویی در دانشگاه‌ها مشارکت کنند.

 مسئول نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه خلیج فارس نیز در خصوص برگزاری مراسم ازدواج دانشجویی بیان کرد: امروز مراسم ازدواج دانشجویی ۵۱ زوج دانشجو به صورت مجازی در ایام فرخنده ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و هفته ازدواج برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاج آقا جمالی هدف اصلی این جشن ازدواج دانشگاهیان را ساده و آسان گرفتن ازدواج همراه با انتخابی آگاهانه و منطقی خواند و عنوان کرد: در راستای ترویج ازدواج دانشجویی، با همکاری دانشگاه و معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی وام‌های بدون سود برای تامین جهیزیه و هدایایی به مزدوجین دانشجو اعطاء می‌شود؛ ضمن این که یک سفر مشهد مقدس نیز برای دانشجویان متاهلی که تاریخ عقدشان دربازه زمانی سال ۹۸ تا ۹۹ است در نظر گرفته شده است.


بیشتر بخوانید


وی گفت: سفر به مشهد مقدس شرکت کنندگان دوره قبلی مراسم ازدواج دانشگاهیان که به دلایل شیوع ویروس کرونا صورت نگرفت، به قوت خود باقی است و در فرصت مناسب انجام می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.