خوابگاه پسرانه پردیس ۳ دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر امروز در مراسم افتتاح خوابگاه پسرانه پردیس ۳ این دانشگاه گفت: این خوابگاه، با زیربنای هزار و ۶۵۰ مترمربع، ۴۰ اتاق  ۲۴۰ نفر ظرفیت دارد.

دکتر سعید کشمیری با اشاره به اینکه ساخت این خوابگاه سال ۹۶ آغاز شد، بیان کرد: خوابگاه پسرانه پردیس ۳ در مدت ۱۵ ماه با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال از محل تأمین اعتبار تهاتر اموال ساخته و تجهیز شده است.

او افزود: افزایش ظرفیت و بهسازی وضعیت اسکان دانشجویان در خوابگاه‌های دانشجویی جزء اولویت‌های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ادامه داد: اسکان دانشجویان در خوابگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به سه طریق اسکان در خوابگاه مشارکتی، ملکی و استیجاری صورت می‌پذیرد که با توجه به تعداد بالای دانشجویان متقاضی، احتمال افزایش ظرفیت در سال تحصیلی کنونی وجود دارد و این موضوع از اولویت‌های دانشگاه است.

کشمیری با اشاره به اینکه خوابگاه خیر ساز ۱۵ خرداد در این دانشگاه  در حال ساخت است، گفت: این خوابگاه با ظرفیت ۳۵۰ نفر تا مهر ۱۳۹۹ تحویل داده خواهد شد.

اکنون دو هزار و ۱۲۶ دانشجو در مقاطع مختلف در دانشکده‌های پزشکی، دندانپزشکی، پرستاری و مامایی، پیراپزشکی و بهداشت و تغذیه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تحصیل می‌کنند که ۵۹۴ دانشجو امسال پذیرفته شده‌اند.

انتهای پیام/ک

ظرفیت خوابگاهی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزایش یافت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.