کنسول جدید پلتفرم آنلاین نتفلیکس در راه است

شرکت نتفلیکس در حال کار روی پلتفرم بازی مخصوص به خود است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ۹to۵mac، از آنجا که شرکت‌ها در حال سرمایه گذاری جدید برای خدمات اشتراک آنلاین بازی هستند، به نظرمی‌رسد نتفلیکس هم به زودی به جمع این شرکت‌ها بپیوندد. بر اساس گزارش جدید بلومبرگ،  Netflix  غول محبوب سرویس پخش  فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی اکنون در حال کار روی پلتفرم بازی خود است. تا بتواند یک سرویس جدید، بازی آنلاین را  ارائه دهد.

این شایعه درباره شرکت نتفلیکس برای اولین بار در ماه می منتشر شد، اما  گزارش امروز بلومبرگ، تایید می کند که این خبر یک شایعه نیست و پلتفرم بازی آنلاین، واقعاً در راه است.

آیا Netflix کنسول اختصاصی ارائه می‌دهد؟

براساس این گزارش، Netflix در حال برداشتن قدم بعدی است تا فعالیت‌های خود را با محتوای بازی گسترش دهد. این شرکت اخیراً مایک وردو را برای هدایت پروژه بازی استخدام کرده است. گفتنی است "Verdu" یک طراح بازی که در شرکت‌های بزرگ بازی‌سازی از جمله Electronic Arts کار کرده است.

همچنین بعید به نظر می‌رسد که Netflix کنسول اختصاصی خود را برای ارائه بازی‌ها بسازد، زیرا  خدمات این شرکت اساساً  آنلاین است. افزون بر این، نتفلیکس، در مورد بازی‌ها، می‌تواند کاتالوگ اختصاصی خود را با بازی‌های انحصاری مشابه Apple Arcade داشته باشد یا بازی‌های کنسولی محبوب  فعلی را ارائه دهد، مشابه کاری که شرکت Microsoft xCloud انجام می‌دهد.

کنسول جدید نِتفلیکس


در هر صورت، بعید به نظر می‌رسد که نرم افزار این سرویس در App Store در دسترس باشد. زیرا اپل  از برنامه‌های فروشگاه App به عنوان فروشگاهی جایگزین برای برنامه‌ها و بازی‌ها استفاده نمی‌کند. همین امر باعث شد تا این شرکت هنگام تلاش برای ورود به App Store، Google Stadia، Microsoft xCloud و سایر سیستم عامل‌های مشابه را رد کند.

اگر شرکت Netflix  سیستم عامل بازی خود را مجبور به سازگاری با برنامه اصلی iOS خود کند، ممکن است در آینده شاهد یک مبارزه حقوقی  دیگر مانند درگیری "Epic و Apple" باشیم.


بیشتر بخوانید:

معرفی بازی های جدید شرکت نینتندو


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار