وانت جدید شرکت فورد اواخر پاییز در اختیار فروشندگان قرار می‌گیرد تا آن‌ها بتوانند با هماهنگی نماینده‌های فروش این خودرو را در دسترس مشتریان قرار دهند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، جزئیات مربوط به Ford Maverick First Edition ۲۰۲۲، اوایل این هفته به بیرون درز کرد، با این حال فورد هنوز در مورد انتظارات مشتریان سکوت می‌کند. قبل از شروع فروش وانت در اواخر سال جاری، اطلاعات کاملی از این وانت را خواهیم داشت، که انتظار می‌رود پاییز در اختیار فروشندگان قرار بگیرد تا آن‌ها بتوانند با هماهنگی نماینده‌های فروش این خودرو را در دسترس مشتریان قرار دهند.

فورد ماوریک فورد ۲۰۲۲

Ford Maverick First Edition ۲۰۲۲

به نقل از motor1،  شرکت فورد مشخص نکرده است که قصد دارد چه تعداد از این وانت مدل First Edition، بسازد، اگرچه این شرکت ظرف چند روز پس از اولین بارگیری کامیون، با رقم قابل توجه ۳۶ هزار رزرو برای خرید وانت جدید خود مواجه شده است. این وانت که با قیمتی زیر ۲۰ هزار دلار شروع می‌شود، مقرون به صرفه‌ترین مدل این برند خواهد بود و به عنوان یک مدل سطح پایین همراه با فناوری، سودمندی و سایر ویژگی‌های زیبا مثل سایر محصولات فورد راهی بازار خواهد شد.

 فورد ماوریک فورد فرست ادیشن ۲۰۲۲

مشخصات فورد ماوریک ۲۰۲۲

شرکت فورد در این پیکاپ جدید خود که حدود یک ماه پیش معرفی شد تغییرات ظاهری جالبی را ایجاد کرده است که می‌توان به آینه‌بغل‌های سیاه، دستگیره‌های همرنگ بدنه اتومبیل و رینگ‌های هفده اینچی مشکی اشاره کرد. همچنین قرمز رنگ اختصاصی این ماشین خواهد بود. فناوری فورد در ساخت این خودرو شامل پیشرانه‌ها نیز می‌شود، جایی که یک موتور چهار خطی هیبریدی ۲.۵ لیتری، قدرت ۱۹۱ اسب بخار (۱۴۲ کیلووات) را در هنگام رانندگی در شهر برای راننده فراهم می‌کند.

فورد ماوریک فورد

فورد ماوریک فورد فرست ادیشن ۲۰۲۲

باید توجه داشته باشیم که نیمه دوم سال فورد همه جزئیات مربوط به مدل اول Ford Maverick ۲۰۲۲ را منتشر می‌کند. رزرو تعداد بالا و زودهنگام این وانت نشان از استقبال مشتریان از محصول جدید شرکت خودروسازی فورد دارد. در نهایت باید اشاره کرد که این وانت یکی از ارزان قیمت ترین و در عین حال مجهز‌ترین محصولات هیبریدی در بازار است.

وانت ماوریک فورد


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.