۱۰ کارگاه آموزشی با موضوع عفاف و حجاب در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، علیرضا دولت آبادی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد این استان گفت: این کارگاه با هدف تشریح اهمیت حجاب اسلامی در جامعه و نقش حجاب در حفظ کانون گرم خانواد‌ه ها و همچنین  پیامد‌ها و اثرات بی حجابی و بد حجابی در بالا رفتن طلاق و دیگر آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

علیرضا دولت آبادی به برنامه های کانون مساجد برای پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان هم اشاره کرد و افزود: طرح اوقات فراغت امسال در سه شبستان و ۹ رواق در حوزه‌های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه همه اعضای کانون‌های فرهنگی، هنری می‌توانند در این برنامه‌ها شرکت کنند، گفت: محور این برنامه‌ها قرآن، احکام، کتابخوانی، حوزه رسانه و به صورت عمومی است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد افزود: در تابستان امسال و در قالب برنامه‌های اوقات فراغت یک طرح به صورت پایلوت در ۱۵۰ کانون کشور برگزار می‌شود که سهم کهگیلویه و بویراحمد از این تعداد چهار کانون است.

دولت آبادی از اجرای طرح مدرسه، مسجد و تابستان با مشارکت کانون مساجد استان هم خبر داد و گفت: در این طرح هر کدام از کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان با تحت پوشش قرار دادن سه مدرسه همجوار، برنامه‌های آموزشی، توانمندسازی و هنری را در این مدارس اجرا می‌کنند.

 

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.