رئیس مرکز تحقیقات حقوقی و معاضدت قضایی دانشگاه آزاد شاهرود گفت: طرح «هر مسجد، یک مشاور» با هدف جلوگیری از تضییع حقوق افراد کم‌برخوردار در شاهرود در حال اجرا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، عسل عظیمیان رئیس مرکز تحقیقات حقوقی و معاضدت قضایی دانشگاه آزاد شاهرود گفت: طرح «هر مسجد، یک مشاور» به‌صورت کنترل‌شده و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی با هدف افزایش دسترسی گروه‌ها و مناطق آسیب‌پذیر به دانش حقوقی و جلوگیری از تضییع حقوق افراد کم‌برخوردار توسط مرکز تحقیقات حقوق و معاضدت قضایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود در حال اجرا است.

او  در خصوص طرح‌های برون‌دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود گفت: پیش از این دو طرح برون‌دانشگاهی در بخش «فساد اداری» و «احساس امنیت» به‌عنوان پیش‌فاکتور‌های آسیب‌های اجتماعی و «مطالعات آسیب‌شناسی در حوزه همسران زندانیان» به‌عنوان آسیب‌دیدگان مضاعف را در کارنامه مرکز تحقیقات داشته‌ایم.

رئیس مرکز تحقیقات حقوقی و معاضدت قضایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود ادامه داد: برنامه معاضدت و ارشاد حقوقی رایگان گروه‌های کم‌بضاعت که نقش بسیار مؤثری در کاهش و بهبود آسیب‌های اجتماعی برعهده دارد، به دلیل محدودیت‌های فیزیکی کاسته شده؛ اما مقدمات اجرای مجدد این طرح در بستر مجازی فراهم شده و به‌زودی رونمایی خواهد شد.

عظیمیان درباره تازه‌ترین فعالیت مرکز تحقیقات حقوقی و معاضدت قضایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود در زمینه آسیب‌های اجتماعی تأکید کرد: طرح «هر مسجد، یک مشاور» به‌صورت کنترل‌شده و با توجه به پروتکل‌های بهداشتی با هدف افزایش دسترسی گروه‌ها و مناطق آسیب‌پذیر به دانش حقوقی و جلوگیری از تضییع حقوق افراد کم‌برخوردار به‌صورت آزمایشی انجام شده و ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار