رئیس دادگستری دامغان گفت: ۱۶ عنوان ویژه برنامه عمومی و تخصصی به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه در شهرستان دامغان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علی تقی خاکی گفت: مصاحبه مطبوعاتی ریاست دادگستری و اعضای ستاد بزرگداشت هفته قوه قضائیه با خبرنگاران، نخستین برنامه این هفته است که تشریح برنامه‌ها و ارائه گزارش در دستور کار این جلسه قرار دارد.

او  ادامه داد: دیدار با امام جمعه، حضور در مجتمع شورا‌های حل اختلاف، حضور در گلزار شهدا، ارتباط برخط با مردم و دیدار با سه تن از خانواده‌های شهدا و ایثارگران دامغان از دیگر برنامه‌های روز اول و دوم هفته قوه قضائیه در دامغان است.

خاکی اظهار داشت: شرکت در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه و سخنرانی دادستان عمومی و انقلاب و همچنین برپایی ایستگاه مشاوره حقوقی با استفاده از کارشناسان حقوقی از برنامه‌های روز سوم این هفته است.

رئیس دادگستری دامغان  بیان کرد: دیدار با خانواده مددجویان در ساختمان انجمن حمایت از زندانیان، ارتباط برخط با زندانیان و برگزاری شورای طبقه بندی، بازدید از ادارات زیر مجموعه قوه قضائیه و همچنین بازدید از شرکت پاک چوب و کارخانه رب گوجه خوش چین از دیگر برنامه‌های این هفته است.

خاکی تصریح کرد: برگزاری برنامه‌های متنوع در هفته قوه قضائیه باهدف گرامیداشت شهدای هفتم تیر به ویژه شهید آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران با وفایش دنبال می‌شود.

رییس دادگستری دامغان گفت: برگزاری مسابقات ورزشی، تجلیل از ۲ نفر کارکنان اداری و بازنشسته و حضور در مراسم گرامیداشت هفته قوه قضائیه که مطابق با برنامه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دامغان برگزار می‌شود، از برنامه‌های روز پایانی این هفته است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.