حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه صبح امروز از طریق فرودگاه شهدای ایلام وارد این استان شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه روز پنجشنبه در راس هیاتی از معاونان این قوه از طریق فرودگاه شهدا وارد ایلام شد و مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان و استاندار ایلام قرار گرفت.

هدف حضور مسئولان قوه قضائیه در ایلام حل مسائل و مشکلات است

حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه در بدو ورود به فرودگاه ایلام،گفت: قوه قضائیه از گذشته تاکنون سفر‌های استانی را دنبال می‌کند که این سفر‌ها به منظور مطلع شدن از مجموعه مسائل و مشکلاتی است که قوه قضائیه در خصوص آن‌ها می‌تواند کمکی کند.

رئیس قوه قضائیه بیان کرد: در جریان سفر‌های استانی به حوزه‌های قضایی نیز سرکشی انجام می‌شود.

او اظهار کرد: اگر مشکلاتی وجود دارد به کمک و همراهی دستگاه قضایی و سایر دستگاه‌ها حل خواهد شد. 

رئیس قوه قضائیه مطرح کرد: تلاش می‌کنیم تا مشکلات استانی که حدود ۳ هزار شهید و ۱۲ هزار جانباز دارد را به کمک استاندار، نماینده ولی فقیه و سایر مسئولان بررسی و رفع کنیم.

این نخستین سفر استانی حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در سمت رئیس قوه قضائیه است.

در این سفر مسائل و مشکلات قضایی و حقوقی استان ایلام و نتیجه ارزیابی تیم‌های کارشناسی که از هفته‌های گذشته برای بررسی آخرین مسائل و تهیه گزارش‌های کارشناسی در این استان حضور یافته‌اند در دستور کار قرار خواهد گرفت.

دیدار با قضات، کارکنان و مسئولان قضایی و حضور در جلسه شورای اداری از برنامه‌های رئیس قوه قضائیه در سفر به استان ایلام خواهد بود.همچنین حجت الاسلام محسنی اژه‌ای در این سفر با حضور در شورای قضایی ایلام به بررسی مشکلات حقوقی قضایی این استان خواهد پرداخت.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.