لطفی گفت:قوه قضاییه به عنوان یکی از ارکان سه گانه نظام مقدس جمهوری اسلامی، نقشی بی‌بدیلی در پاسداری از ارزش‌ها و امنیت و آزادی شهروندان ایفا می‌نماید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، علیرضا لطفی مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام با بیان اینکه  قوه قضاییه به عنوان یکی از ارکان سه گانه نظام مقدس جمهوری اسلامی، نقشی بی بدیلی در پاسداری از ارزش‌ها و امنیت و آزادی شهروندان ایفا می‌نماید ،گفت :تلاش بی وقفه پرسنل محترم دستگاه قضایی در طول چهل ساله گذشته و شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و ٧٢ تن از یارانش، گواهی خدمات صادقانه این دستگاه عدالت محور است.

او افزود : اینجانب ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه و سالروز شهادت آیت الله بهشتی و یاران باوفای ایشان، این ایام را به همه مردم ایران اسلامی و بخصوص پرسنل خدوم و زحمت کش دستگاه قضایی تبریک می‌گویم و از خداوند متعال دوام توفیق خدمت و سربلندی خادمان ایران اسلامی را خواستارم.

 لطفی ادامه داد : اداره کل تعزیرات حکومتی ایلام به عنوان یکی از مجریان عدالت در سطح استان همگام با سایر ادارات همسو در طول سالیان گذشته نسبت به خدمت رسانی به مردم غیور استان ایلام اقدام کرده است.

 مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام اضافه کرد : این اداره کل در طول سال گذشته بیش از ٥٠٠٠ پرونده را مورد رسیدگی قرار داده است که از این تعداد ۴۳۸۸ پرونده در حوزه کالا و خدمات، ۶۰۲ پرونده در حوزه قاچاق کالا و ارز و ۴۰۴ پرونده در حوزه  بهداشت دارو و درمان بوده است .

او بیان کرد :  همچنین در طول سال گذشته در راستای ایجاد نظم و ثبات در بازار و پیشگیری از وقوع تخلفات تعزیری تعداد ٤٦٨ اکیپ گشت مشترک تعزیراتی تشکیل شده است که طی این گشت‌ها ٣٢٥٩ واحد صنفی و غیر صنفی مورد بازدید و بازرسی قرار گرفته شده است.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.