مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایلام گفت: از اوایل طرح اصلاح قیمت بنزین، ۱۵ مورد گرانی خودسرانه در شهرستان ایلام شناسایی و به دستگاه قضایی معرفی شده است.

شناسایی ۱۵ مورد گرانی خودسرانه در شهرستان ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛عبدالله رشیدنیا مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایلام گفت: : از ۲۵ آبان‌ماه تا آخر ماه ۱۲۸ مورد بازرسی و نظارت برگرانی در استان انجام شده است.

او ادامه داد: از اوایل طرح اصلاح قیمت بنزین ۱۵ مورد گرانی خودسرانه در شهرستان ایلام شناسایی و بعد از تشکیل پرونده به مقامات قضایی این شهرستان معرفی شد.

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایلام بیان کرد: از ۱۵ مورد شناسایی شده ۱۱ مورد برآمده از همکاری سازمان تعزیرات ایلام و اتاق اصناف و ۴ مورد برآمده از گشت‌های روزانه اعزامی اتاق اصناف است.

او ادامه داد: اصلاح قیمت بنزین مصادف بود با شروع فصل سرما و پایان فصل میوه که به طور چشم‌گیری در قمیت بالای میوه نقش بازی کرد.

رشیدنیا یادآورشد: به باور مردم علت گرانی میوه مربوط به قیمت بنزین بوده، اما در واقعیت گرانی میوه، بیشتر ناشی از فصل سرما و نبود سردخانه‌های مناسب برای نگهداری بود.

او تاکید کرد: اوج گران‌فروشی مربوط به ۵ روز اول طرح سهمیه بندی بنزین بود؛ به طوری که از ابتدای آذر ماه تاکنون پرونده مشهود قضایی از گرانی مشاهده نشده و بازار امن شده است.

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایلام عنوان کرد: بازرسی و گشت‌های خود را به کمک سازمان تعزیرات از سرگرفته و در راستای آن از ساعت ۶ تا ۸ هر روزه در میدان تره‌بار و بقیه روز را در مرکز شهر را رصد خواهیم کرد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.