کریمیان گفت:سلامت مردم اصلی‌ترین رسالت و وظیفه ما در حوزه سلامت است و در این راستا خوشبختانه همکاران نهایت تلاش خود را به کار گرفته‌اند که قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،چهل و نهمین جلسه قرارگاه مدیریت مقابله با بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی ایلام با حضور رییس دانشگاه، معاونین، مدیران ستادی و سایر اعضاء این قرارگاه در دفتر ریاست محترم دانشگاه برگزار شد.

محمد کریمیان رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی ایلام در این جلسه ضمن تقدیر از تلاش و زحمات خستگی‌ناپذیر و شبانه‌روزی همکاران حوزه‌های مختلف دانشگاه در راه خدمت به مردم و مقابله با بیماری کرونا گفت:در حال حاضر در استان‌های جنوبی و جنوب شرقی کشور روند افزایشی بیماری کرونا مشهود است و در استانمان نیز در روز‌های اخیر شاهد این روند افزایشی در آمار مبتلایان و بستری‌ها هستیم.

او اظهار کرد:تلاش کنیم که با رعایت هرچه بیشتر نکات بهداشتی در راستای حفظ سلامت خود و اطرافیان و نهایتاً افراد جامعه نقش ایفا کنیم.

کریمیان اضافه کرد:روند تکمیل و راه‌اندازی بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی رازی ایلام خوشبختانه از وضعیت مناسبی برخوردار است و پیمانکاران مربوطه نیز در این راستا تلاش ارزشمندی دارند.

او ادامه داد:خوشبختانه همدلی و همراهی شایسته‌ای برای راه‌اندازی این بیمارستان شکل گرفته که ان‌شاءالله برآیند آن، تکمیل و راه‌اندازی بیمارستان خواهد بود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.