کرونا کارخانه سامسونگ در ویتنام را به تعطیلی کشاند

شرکت سامسونگ و تعدادی دیگر از شرکت‌های فناوری با دستور مستقیم مقامات شهر هوشی مین (ویتنام)، کارخانه‌های خود را تعطیل کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از بلومبرگ؛ لی بیچ لون معاون مدیر پارک فناوری Hi-tech سایگون اعلام کرده است که بر اساس دستور شهر هوشی مین شرکت سامسونگ الکترونیک، مجتمع HCMC CE و سایر کارخانه‌ها در این پارک باید فعالیت خود را متوقف کرده و به دلیل شیروع ویروس کرونا به کارگر‌ها دورکاری بدهند.

شرکت سامسونگ

همه کارخانه‌های پارک فناوری Hi-tech باید تعطیل شوند

او در یک مصاحبه تلفنی اعلام کرد: موضوع دورکاری فقط مربوط به سامسونگ نیست ما به همه کارخانه‌ها درخواست داده ایم تا زمانی که آن‌ها برنامه قرنطینه را ارائه دهند محل اقامت کارگران در کارخانه‌ها بماند. بعد از آن برنامه‌ها دوباره مورد بررسی قرار می‌گیرد. پس از آن کارخانه‌هایی که شرایط لازم را داشته باشند بازگشایی خواهند شد.

نمایندگان سامسونگ و اینتل بلافاصله بعد از دریافت این نامه‌های درخواست پاسخگو نبودند. مقامات در استان‌های شمالی باک نین و باک جیانگ، محل کارخانه‌های شرکت الکترونیک سامسونگ و تأمین کنندگان جهانی شرکت اپل نیز پیش از این دستورالعمل‌های مشابهی را اعمال کرده بودند.

گفتنی است؛ در شهر هوشی مین از تاریخ ۱۸ تیر قرنطینه عمومی به مدت ۱۵ روز به دلیل شیوع دوباره کرونا وضع شده است. پارک فناوری Hi-tech سایگون بیش از ۱۵۰ شرکت و سازمان فعال است که مطابق با ورژن‌های انگلیسی و ویتنامی از وبسایت‌ها سرویس ارائه می‌دهند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار