گروه‌های فیس بوک اکنون می‌توانند "متخصصان" مختلف را در موضوعات اختصاصی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از انگجت، فیس بوک در حال کار روی یک روش جدید برای برجسته کردن اطلاعات معتبر در گروه‌ها است. این پلتفرم در حال راه اندازی برچسب جدید "متخصص یا experts" برای اعضای گروه‌ها است که در زمینه مربوط به منافع گروه، تخصص دارند.

با این تغییر، که فیس بوک می‌گوید برای گروه‌ها در دسترس است، مدیر گروه می‌تواند یکی از اعضای گروه را به عنوان "متخصص" به گروه دعوت کند و اگر فرد بپذیرد، نشان دیگری در کنار نام خود مانند روش شناسایی ناظران و سرپرست ها گروه دریافت می‌کند.

قابلیت افزودن متخصص به گروه ها ویژگی جدید فیس بوک

البته متخصص بودن در گروه به شما امکان کنترل بیشتر ویژگی‌های گروه، یا دید بیشتر در گروه را نمی‌دهد. در عوض، فیس بوک آن را به عنوان راهی برای مدیران گروه برای برجسته کردن اعضایی که احتمالاً اطلاعات مفیدی برای به اشتراک گذاشتن با بقیه گروه دارند، ارائه می‌دهد. کارشناسان همچنین می‌توانند جلسات پرسش و پاسخ یا اتاق‌های صوتی زنده برگزار کنند.

اضافه شدن نقش متخصص به گروه‌های فیس بوک

همچنین به طور جداگانه، فیس بوک در حال آزمایش ویژگی است که به مدیران گروه اجازه می‌دهد فعالانه متخصصین را برای گروه خود پیدا کنند. این آزمایش، که با گروه‌های مرتبط با تناسب اندام و بازی شروع می‌شود، به افراد اجازه می‌دهد تا خود را به عنوان یک متخصص در یک موضوع خاص معرفی کنند.

در این موارد، سرپرستان گروه می‌توانند کارشناسانی را جستجو کنند که قبلاً در گروه آن‌ها عضو نبوده و آن‌ها را به عضویت دعوت کنند. این متخصصان همچنین این توانایی را دارند که به طور خودکار "دنبال کنندگان تازه وارد صفحه" را برای عضویت در هر گروهی که به عنوان یک متخصص در آن عضو می‌شوند، دعوت کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار