۱۰۴ گواهینامه تاییدیه ایمنی و عملکرد آسانسور در چهارمحال و بختیاری صادر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، عبدالله نظری مدیر کل استاندارد چهارمحال و بختیاری، از صدور ۱۰۴ گواهینامه تاییدیه ایمنی و عملکرد آسانسور در سه ماهه اول امسال خبرداد و گفت: تمامی بازرسی‌ها از آسانسور‌های مجتمع‌های مسکونی و تجاری، توسط شرکت بازرسی تایید صلاحیت شده از سوی مرکز ملی تایید صلاحیت ایران انجام می‌گیرد و در صورت تایید ایمنی و عملکرد آسانسور توسط شرکت بازرسی، اداره کل استاندارد استان گواهینامه تأییدیه ایمنی و عملکرد آسانسور را صادر می‌کند.

او بر اهمیت ایمنی و ارتقای کیفیت عملکرد آسانسور‌ها تأکید کرد و افزود: همه آسانسور‌های نصب شده در کشور بر اساس مصوبه شورای عالی استاندارد تحت پوشش استاندارد قرار گرفته که این موضوع به همه شهرداری‌های استان برای لحاظ در صدور پروانه پایان کار ساختمان‌ها ابلاغ شده است.


بیشتر بخوانید


نظری اضافه کرد: بر این اساس صدور پروانه پایان کار از سوی شهرداری‌ها برای ساختمان‌های دارای آسانسور اعم از تجاری، مسکونی و دولتی، منوط به اخذ گواهینامه تاییدیه ایمنی و عملکرد آسانسور از اداره استاندارد استان شد.

او ادامه داد: این گواهینامه دارای اعتبار یک ساله است و آسانسور‌ها باید در دوره‌های یک ساله مورد بازرسی مجدد قرار گیرند.

نظری از شهروندان، مالکان و انبوه سازان درخواست کرد که تنها با شرکت‌های دارای پروانه طراحی و مونتاژ آسانسور، قرارداد منعقد کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار