از کالای غیراستاندارد به کجا شکایت کنیم؟

در صورتی که کالای مشمول استاندارد اجباری با نشان استاندارد مشکلی داشته باشد، خریدار چه اقدامی باید انجام دهد؟

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، عبدالله نظری مدیر کل استاندارد استان چهارمحال و بختیاری گفت: خریدار می‌تواند از طریق سایت سازمان ملی استاندارد یا اداره کل استاندارد یا تماس با شماره ۱۵۱۷ شکایت خود را مطرح کند.

او با تاکید بر رعایت بهداشت و ایمنی در سلامت جامعه گفت: در راستای طرح نظارت بر اجرای استاندارد و کنترل بازار استان، درسه ماهه ابتدایی امسال ۸۸۳ مورد بازرسی و بازدید از واحد‌های صنفی و مراکز عرضه کالای استان صورت پذیرفت.

نظری افزود: در این بازرسی ها، رعایت استاندارد کالا‌ها در مراکز عرضه که شامل همه کالا‌های مشمول استاندارد اجباری و کالا‌های دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد تشویقی هستند مورد بررسی قراگرفت.


بیشتر بخوانید


او از هم استانی‌های درخواست کرد که در هنگام خرید کالا‌های مورد نیاز خود، با توجه به علامت استاندارد بر روی این محصولات، از مصرف کالا‌های غیر استانداردی که مشمول استاندارد اجباری هستند خودداری کنند و در صورت مشاهده کالای بدون علامت استاندارد، مشخصات کالا را با شماره تلفن ۱۵۱۷ گزارش دهند.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: استاندارد ، شکایت ، خریدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار