پتروشیمی امیرکبیر همواره در تلاش بوده تا در جهت مشارکت در حل معضلات اجتماعی منطبق بر نیاز‌های جامعه حرکت کند که تامین مسکن یکی از همین موضوعات است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پتروشیمی امیرکبیر در جهت ایفای عمل به تعهدات این شرکت در قالب مسئولیت اجتماعی، ساخت ۲۰ واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان بندر ماهشهر را بر عهده گرفت و به همین منظور مدیرعامل این شرکت، مدیرکل کمیته امداد خوزستان و رئیس کمیته امداد بندر ماهشهر تفاهم نامه ساخت ۲۰ واحد مسکونی را امضا کردند.

پهلوانی مدیرعامل شرکت پتروشیمی امیرکبیر در جریان آیین امضای این تفاهم نامه گفت: مجموعه پتروشیمی امیرکبیر همواره تلاش داشته تا در جهت حضور و مشارکت در حل معضلات اجتماعی منطبق بر نیاز‌های جامعه حرکت کند و البته تامین مسکن مناسب یکی از همین موضوعات است.

او با اشاره به استمرار  این مشارکت هدفمند برای رفع دغدغه بخشی از مددجویان کمیته امداد افزود: تلاشگران کمیته امداد را نمایندگان قشری از جامعه هستند که صدایشان به جایی نمی‌رسدبه همین دلیل از زحمات فعالان این نهاد برای خدمت رسانی به این دست از اقشار جامعه تقدیرمی کنیم.

جمال شیبه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان هم در این جلسه با ارائه گزارشی از وضعیت مددجویان تحت پوشش کمیته این استان اظهار داشت: با اقداماتی که در حوزه کارآفرینی و تقویت سرپرستان خانوار تدبیر شده، سعی شده است تا با توانمندسازی مددجویان، کمک‌ها را به سمت گروه‌های در معرض آسیب بیشتر سوق دهیم و  تهیه مسکن نیز در زمره همین مسئله است  و از این رو از اقدام شرکت پتروشیمی امیرکبیر تقدیر و تشکر می‌کنیم.

علی روشن رییس کمیته امداد امام خمینی (ره)  بندر ماهشهر نیز در این مراسم با بیان این که پتروشیمی امیرکبیر در شهرستان بندر ماهشهر به جهت خدمت رسانی به شهروندان به نیک نامی مشهور است، گفت: کمیته امداد در تلاش است تا با استفاده از ظرفیت خیرین، تسهیلات و سایر منابع، این عدد را تا سقف ۳۰ واحد مسکونی ارتقاء دهد.

او افزود:در کشور ما ساخت مسکن بیشترین هزینه را در بر دارد بنابراین ساخت و تامین مسکن برای مددجویان، این فرصت را فراهم می‌کند تا از محل صرفه جویی این بخش از هزینه ها، اقدامات خدماتی بیشتری در خدمت خانواده‌های نیازمند قرار گیرد.

جابری عضو هیئت مدیره پتروشیمی امیرکبیر و مدیر توسعه سرمایه انسانی این شرکت نیز در این مراسم با بیان اینکه پیشتر شرکت امیرکبیر ۳۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد ساخته بود، گفت: پتروشیمی امیرکبیر تلاش دارد با ساخت ۲۰ واحد دیگر و تامین ۵۰ واحد مسکونی، نیاز‌های اقشار ضعیف را به طور هدفمند مرتفع سازد تا عواید اقدامات خدماتی آن گسترده‌تر شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۲۳ تير ۱۴۰۰
وضعیت معیشت و اشتغال افراد تحت پوشش بهزیستی شهر بندر امام خمینی اصلا" مناسب نیست. در زمینه مسکن نه قدرت خرید خانه و نه اجاره نشینی را دارند. متأسفانه افراد معلول تحت پوسش بهزیستی نمیتوانند همزمان تحت پوشش کمیته امداد باشند و برای خانه در کمیته امداد ثبت نام کنند و از امکانات کمیته امداد استفاده ببرند. در صورتی که این موسسه از خیلی جهات بهتر از بهزیستی خدمات ارائه میدهد.