مهم‌ترین حوادث قزوین امروز بیست و دوم تیرماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان گفت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تردد یک دستگاه کامیون حامل سوخت قاچاق، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قزوین در پاسگاه کوهین قرار گرفت.

وی افزود: ماموران حین کنترل خودرو‌های عبوری در جاده قدیم قزوین- رشت روبه روی انبار نمک به محض مشاهده، کامیون را متوقف و در بازرسی از آن ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه کارشناسان مربوطه ارزش ریالی محموله کشف شده را ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، خاطر نشان کرد: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد.

کشف ۳ دستگاه استخراجگر ارز دیجیتال در لیا

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان، از بهره برداری ماینر‌های غیر مجاز توسط فردی در یک شرکت تولیدی مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ مهدی حاجیان افزود: مأموران در بازدید از آن شرکت ۳ ماینر غیرمجاز در حال تولید ارز و فعال کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی قزوین با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی تجهیزات کشف شده را ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر شد.

کشف محموله قاچاق در قزوین

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گفت: مأموران حین گشت زنی و کنترل خودرو‌های عبوری در آزادراه قزوین- کرج به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و در بازرسی از آن ۸۲۰ ثوب لباس و هزار و ۵۰ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق کشف کردند.

سرهنگ مهدی حاجیان راد افزود: یک متهم را در این زمینه دستگیر شد.

این مسئول انتظامی ارزش محموله کشف شده را یک میلیارد ریال عنوان کرد.

پایان کار مجرم اینستاگرامی در استان قزوین

رئیس پلیس فتا استان قزوین گفت:در پی وصول یک فقره پرونده با موضوع جعل هویت از طریق ایجاد صفحه اینستاگرامی به نام شاکی و هتک حیثیت، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قزوین قرار گرفت.

سرهنگ محمدعلی فرهودی افزود: شاکی با مراجعه به پلیس فتا اذعان داشت فرد ناشناسی در فضای مجازی (اینستاگرام) صفحه‌ای با نام او ایجاد کرده و با جعل هویت از طریق ارسال پیام‌های ناشایست به دوستان و آشنایان، موجب هتک حیثیت شاکی شده است، که بلافاصله کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات تخصصی و پلیسی متهم را شناسایی و با هماهنگی قضایی به پلیس فتا استان احضار کردند.

رئیس پلیس فتا استان قزوین بیان داشت: پس از حضور متهم در پلیس فتا و مواجهه با ادله جرم ارتکاب بزه توسط متهم اثبات و پرونده پس از تکمیل، تحویل مرجع قضایی شد.

سرهنگ فرهودی با اشاره به خطرات و سوءاستفاده‌هایی که ممکن است از اطلاعات شخصی افراد در فضای مجازی اتفاق بیفتد، به کاربران هشدار داد: مجرمین سایبری غالباً از هویت‌های جعلی برای ارتکاب جرایم استفاده می‌کنند و ضرورت دارد کاربران دقت کافی را در نگهداری و انتشار تصاویر شخصی خود در فضای مجازی داشته باشند.

رئیس پلیس فتا استان قزوین خاطرنشان کرد: پلیس فتا با تمام توان آماده خدمت رسانی در فضای مجازی بوده و شهروندان می‌توانند در صورت مواجهه با موارد مشابه مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir با ما در میان بگذارند.

اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در قزوین

جانشین فرمانده انتظامی گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و افزایش احساس امنیت شهروندان، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز با هدف برخورد قاطعانه با معتادان متجاهر و فروشندگان موادمخدر در سطح شهرستان‌های آبیک، بوئین زهرا و البرز به اجرا در آمد.

سرهنگ داود عبدالمالکی تصریح کرد: در اجرای این طرح ۱۲ فروشنده دستگیر ومقادیری مواد مخدر وتعدادی آلات استعمال و توزین کشف شد.

سرهنگ عبدالمالکی با بیان اینکه در این طرح ۲ دستگاه موتورسیکلت نیز متوقف شد، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آن‌ها نخواهد داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.