مهم‌ترین حوادث قزوین امروز سیزدهم تیرماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار ابراهیمی فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران انتظامی شهرستان آبیک با همکاری کارشناسان اداره جهاد کشاورزی در تداوم اجرای طرح مبارزه با احتکار و گران فروشی اقلام اساسی از دپوی حجم زیادی گندم احتکاری واقع در محدوده شهرستان آّبیک مطلع شدند.

وی افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم در بازدید از ۲ دامداری ۶۵۰ تن گندم دپو شده کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان گفت: این انبار در سامانه انبار‌های اداره صنعت، معدن و تجارت ثبت نشده بوده و موجودی آن نیز در این سیستم ثبت نبود.

سردار ابراهیمی گفت: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش تقریبی کالا‌های مکشوفه در این عملیات ۳۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

صحت عمل و رد رشوه ماموران وظیفه شناس پلیس در قزوین

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان گفت: عوامل گشت انتظامی شهرستان قزوین حین گشت زنی در محدوده شهرک ولایت به یک دستگاه خودرو ۲۰۶ مشکوک شدند و دستور توقف آن را صادر کردند.

سرهنگ حمزه شایان مهر افزود: راننده بدون توجه به دستور پلیس قصد متواری شدن داشت که با سرعت عمل ماموران متوقف و در بازرسی از خودرو و دو نفر سرنشینان آن مقادیری مواد مخدر ویک قبضه سلاح سرد کشف شد.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان اظهار داشت: یکی از متهمان در حین انتقال به کلانتری برای رهایی از مجازات قانونی پیشنهاد رشوه ۳۳ میلیون ریالی می‌دهد.

سرهنگ شایانمهر خاطر نشان کرد: با صحت عمل ماموران وظیفه شناس پلیس و دست رد به سینه متهم، مراتب صورتجلسه و دو نفر متهم به همراه مواد مکشوفه به مرجع قضائی معرفی شدند.

۲۵ فقره سرقت سیم برق در قزوین

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: در پی گزارش متعدد در خصوص سرقت سیم‌های کابل برق، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه چوبیندر قرار گرفت.

سرهنگ داود عبدالمالکی افزود: ماموران پاسگاه چوبیندر در این رابطه تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی و تخصصی و گشت‌های نامحسوس پلیسی سارق را حین سرقت سیم برق به همراه آلات و ادوات سرقت دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: متهم پس از انتقال به مقر پلیس در تحقیقات پلیس به ۲۵ فقره سرقت سیم برق در حوزه شهرستان قزوین اعتراف کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار