رئیس اداره ساماندهی مشاغل شهری شهرداری کرج از ساماندهی پرنده فروشان میدان کرج در بوستان طبیعت خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، محمد رضایی، رئیس اداره ساماندهی مشاغل شهری شهرداری کرج، با اشاره به بازدید از طرح انتقال و ساماندهی پرنده فروشان میدان کرج به سایت احداثی توسط سازمان ساماندهی مشاغل شهری واقع در خط ۴ حصار پارک طبیعت که با حضور جانشین معاون دادستانی ناحیه یک، معاون دامپزشکی و مدیر حقوقی دامپزشکی شهرستان کرج انجام شد، گفت: فاز اول این  طرح  در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع احداث می‌شود که در آن ۱۲ غرفه به مساحت ۴۵ مترمربع پیش‌بینی شده است.

رئیس اداره ساماندهی مشاغل شهری شهرداری کرج با تاکید بر این که در احداث غرفه‌ها تلفیقی از سبک معماری نوین و سنتی لحاظ شده است، افزود: در فاز نخست سایت قرنطینه پیش‌بینی شده اند تا با رعایت دستور العمل های  بهداشتی و دامپزشکی فضای زیبا برای شهروندان به منظور خرید پرنده‌های زینتی فراهم شود.

او گفت: در حال حاضر این  طرح  ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا سه ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/ ر.ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
لطفا پرندگان مرغ و خروس و ... را از دست این نادان های انسان نما که اسم حیوان هم روشون نمیشه گذاشت نجات دهید قرار نیست کسی که پرنده فروشی میکند حیوان آزار باشد در نزدیکی میدان کرج رد میشدم متاسفانه دیدم چند تا خروس باهم در یک قفس هستند و این دور از وجدان انسانی است که چند پرنده را در یک قفس کوچک مدت های بسیار طولانی قرار داد کبوتر جاش در قفس نیست مرغ و خروس باید تو حیاط و باغ باشند نه در قفس اون هم‌با اون وضعیت
آخرین اخبار