ضدعفونی هفتگی بازار روز‌های کرج

رئیس اداره امور میادین سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری کرج از اجرای طرح بهبود و نگهداشت بازار‌های تحت پوشش این سازمان به صورت هفتگی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،سعید اردشیری، رئیس اداره امور میادین سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری کرج با اشاره به اجرای طرح بهبود و نگهداشت بازار‌های تحت پوشش سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج، گفت: این طرح هر هفته دوشنبه‌ها با مشارکت غرفه‌داران انجام می‌شود.

رئیس اداره امور میادین سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری کرج با تاکید بر این که این طرح از سال ۹۸ آغاز شده است، افزود: با اجرای این طرح موارد خدمت‌رسانی از سوی سازمان انجام و شاهد رضایت حداکثری شهروندان هستیم.

اردشیری با بیان این که صاحب اصلی شهر، شهروندان هستند، گفت: تردد بالای شهروندان در بازار روز‌ها باعث شده است تا اقدامات بهداشتی برای حفظ سلامت آن‌ها با جدیت انجام شود.

او همچنین در بخش دیگری افزود: مهم‌ترین اقدام در اجرای طرح بهبود نگهداشت بازارها، رنگ آمیزی نرده‌ها، آسفالت محوطه، شست‌وشوی غرفه‌ها است که روز دوشنبه هر هفته انجام می‌شود.

رئیس اداره امور میادین سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری کرج  با تاکید بر این که نگهداشت بازار‌ها جزو اولویت‌های اصلی این سازمان است، گفت: بازسازی و حفظ بهداشت محیط بازار روز‌ها با جدیت پیگیری می‌شود تا رضایت شهروندان در هنگام مراجعه به این مراکز تامین شود.

انتهای پیام/ ر. ن

 

برچسب ها: ضدعفونی ، مشاغل شهری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.