خیریه و معاونت تربیت بدنی شهرداری منطقه دو مشهد در خصوص نحوه بهره برداری و تجهیز سالن ورزشی محله نوده به تفاهم رسیدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، یوسف زاده نماینده شهرداری منطقه دو مشهد، با بیان اینکه خیریه منتظرین قائم (عج) در محله نوده فعالیت‌های زیادی دارد و چندین سال است که پیگیر ساخت سالن ورزشی در زمین خیریه است، گفت: این خیریه از شهرداری منطقه تقاضای پروانه رایگان برای ساخت سالن را کرده است، برای این منظور در کمیته نظارتی شهرداری منطقه بحث بخشودگی مطرح شد، اما به دلیل محدودیت سقف بخشودگی، به ستاد خیرین شهریار و کمیسیون فرهنگی ارجاع شد و هنوز تصمیمی در این مورد اتخاذ نشده است.

او با اشاره به هزینه  ۵۰۰ میلیون تومانی برای سهم سرانه، پروانه و سطح اشتغال برای ساخت سالن ورزشی افزود: یکی از مشکلات در بلوار توس و مخصوصا محله نوده نداشتن سالن ورزشی است و این در حالی است که ناحیه ۳ بلوار توس با بیش از ۱۲۰ هزار نفر جمعیت هیچ فضای ورزشی سرپوشیده‌ای وجود ندارد.


بیشتر بخوانید


مصطفی نظری کارشناس سازمان بازآفرینی شهرداری مشهد نیز گفت: برای تجهیز سالن ورزشی هر مبلغی که تبصره شهرداری اجازه بدهد به منطقه تفویض اعتبار می‌کنیم.

او افزود: سازمان بازآفرینی برای تجهیز سالن ورزشی، اعتبار لازم را به منطقه تفویض می‌کند و تفاهم نامه همکاری بین خیریه و معاونت اقتصادی برای بهره‌برداری منعقد و معاونت تربیت بدنی شهرداری در خصوص نحوه بهره برداری همکاری لازم را انجام می‌دهد.

انتهای پیام//ف.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.