عربده کشان پارک رجایی تهران دستگیر شدند

رئیس پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری ۳ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی تخریب ۷ دستگاه خودرو در حوالی محله علی آباد خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ غلامرضا صالحی رئیس پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر نزاع دسته جمعی بین ۲ گروه از ارازل و اوباش سابقه دار در محله علی آباد تهران و تخریب ۷ دستگاه خودرو شهروندان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی پایتخت قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات محلی مشخص شد متهمان علاوه بر درگیری و تخریب دستگاه خودرو با عربده کشی نظم عمومی را بر هم زده و موجب رعب و وحشت در بین اهالی محل شده و قبل از رسیدن ماموران پلیس بلافاصله از محل گریخته اند.

رئیس پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی تهران با بیان اینکه ماموران این پایگاه در پالایش و رصد‌های اطلاعاتی پاتوق ۳ نفر از متهمان اصلی این درگیری را شناسایی کردند، گفت: با شناسایی پاتوق این متهمان در پارک رجایی هر سه متهم پس از هماهنگی‌های قضائی روز گذشته در یک عملیات موفق پلیسی دستگیر و برای تکمیل تحقیقات پلیسی به این پایگاه منتقل شدند.

وی با بیان اینکه متهمان ضمن اعتراف به بزه انتسابی برای انجام مراحل قانونی به دادسرا منتقل شدند، افزود: تلاش برای دستگیری سایر متهمان این پرونده همچنان ادامه دارد.


بیشتر بخوانید

شرور چاقوکش پس از قدرت نمایی دستگیر شد

دستگیری شرور سابقه دار در جنوب تهران


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
جمشید
۰۰:۰۵ ۲۳ تير ۱۴۰۰
این اقایان عزیز جامعه هستند٬ نیاز به هدایت و راهنمایی دارند٬ باید با کمک اخوند و سرپرست محله به راه راست هدایت شوند.
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۱۹:۳۰ ۲۲ تير ۱۴۰۰
سلام اگر قوه قضائیه داشته باشیم و از خارج دستور نگیریم شاهد این همه هرج و مرج نخواهیم بود . امنیت را نباید فدای اراذل و اوباش کرد یا از سازمان حقوق بشر صهیونیستی ترسید . باید در همان مکان اربده کشی ، آنها را محاکمه و به سزای اعمالشان رساند . ترحم بر پلنگ تیز دندان ، بود ظلم و ستم بر گوسفندان . مماشات با مفسدان و سارقان و اراذل و اوباش و... بس است
آخرین اخبار