نیسی گمراوی گفت: بسیاری از پروژه‌های آموزشی به پیشرفت ۸۰ الی ۹۰ درصدی رسیده اند که امیدوارم در ماه‌های آینده برخی از آن‌ها به بهره برداری برسند.

نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز ضمن بازدید از پروژه‌های آموزشی این ناحیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: بیش از ۲۰ پروژه آموزشی در ناحیه یک اهواز تعریف شده است که برخی با پیشرفت‌های قابل توجه در آستانه بهره برداری هستند که نیازمند توجه و همت مسئولان است.

او با اشاره به اینکه ناحیه یک اهواز از کمبود فضای آموزشی رنج می‌برد، افزود: بسیاری از پروژه‌های آموزشی این ناحیه خیر ساز و با همت خیرین نیک اندیش احداث شده است.

نیسی گمراوی با تقدیر از اداره کل نوسازی مدارس خوزستان، اظهار کرد: بسیاری از پروژه ها به پیشرفت ۸۰ الی ۹۰ درصدی رسیده اند و برخی از آن‌ها به پیشرفت ۳۰ الی ۴۰ درصد رسیده اند که امیدوارم در ماه‌های آینده و همزمان با پروژه مهر برخی از آن‌ها به بهره برداری برسند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با اشاره به کلنگ زنی ۲ آموزشگاه در منطقه کوی کریشان در روز‌های آینده  بیان داشت: ناحیه یک اهواز برای نخستین بار در کلانشهر اهواز مدرسه‌ای با سازه‌ی نوین Lsf را با همت انجمن حامی احداث کرده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.