تصاویر جدیدی از مرسدس EQE به فضای مجازی درز پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سال‌های آینده برای هواداران شرکت مرسدس بنز می‌تواند خیلی هیجان انگیز و پر از اتفاقات جالب در حوزه رونمایی از خودرو‌های لوکس باشد. این غول خودروسازی آلمانی پول‌های کلانی را در برنامه تولید ماشین‌های الکتریکی خود سرمایه گذاری کرده است که نتایج این کار به زودی نمایان خواهد شد.

مرسدس EQE

به نقل از motor1، با نزدیک شدن به زمان رونمایی نمونه اولیه مرسدس EQE، تصاویر و اطلاعاتی از قابلیت های این سدان لوکس به بیرون درز کرده است. طبق آمار منتشر شده مرسدس بنز EQE دوباره به خیابان‌ها بازگشته است. این تصاویر توسط جاسوسان در حالی که در یک تقاطع در آلمان ایستاده بودند، شکار شده است.

 برخلاف مشاهدات قبلی که سدان کاملاً الکتریکی مرسدس در نوربرگ رینگ، خودروی  جدید EQE آرامش بیشتری دارد و از بالانس و تعادل بهتری برخوردار است و احتمالاً در حال آزمایش جاده مرطوب درون شهری بوده است که در همین لحظه توسط افرادی دیده شده و اطلاعات جزئی از آن به بیرون درز پیدا کرده است.

سدان EQE

قابلیت های سدان EQE 

نمونه اولیه اینجا نیز شبیه همان چیزی است که ما در ماه آوریل در آزمایشات هوای سرد مشاهده کردیم، حتی با همان مجموعه رینگ ها. گفته می‌شود، اکنون به احتمال زیاد مرسدس بنز به دنبال چراغ‌های جلو با مشخصات منحصر به فرد برای این سدان مجهز و توسعه یافته است که تحت پنهان کاری شدید مخفی شده اند و چیزی از آن در اختیار نداریم.

مرسدس بنز

در عقب خودرو، تمایز بین EQE و EQS آشکارتر است. در حالی که EQS بیشتر یک سدان یک لیفت بک است، EQE دارای یک درب صندوق عقب‌ است و چراغ ترمز سوم در موقعیت معمول خود روی سدان‌های سه جعبه قرار می‌گیرد. با این حال، هر دو سدان دارای زیرساخت‌های یکسانی هستند.

خودروی جدید مرسدس

خودروی EQS مطمئناً از نظر امکانات رفاهی کابین بسیار جذاب و برتر خواهد بود، اما انتظار دارد که خودروساز آلمانی در دادن کالا‌های آلاینده صفر به کلاس E تعادل را برقرار کند. جزئیات در حال حاضر کم است، اما می‌توانیم استنباط کنیم مرسدس EQE اندازه باتری و خروجی باتری متفاوتی خواهد داشت، مانند EQS.

خودروی برقی EQE

گزارش‌ها حاکی از آن است که این مدل ممکن است حداکثر ۴۰۳ اسب بخار (۳۰۰ کیلووات) و ۵۶۴ پوند فوت (۷۶۵ نیوتن متر) گشتاور را در یک پیکربندی ارائه دهد که به هر چهار چرخ ارسال می‌شود. اگر این تعداد کافی نباشد، قبلاً یک مرسدس AMG EQE نیز تولید شده است که گفته می‌شود بیش از ۵۰۰ اسب بخار قدرت (۳۷۲ کیلووات) ارائه می‌دهد.

مرسدس بنز EQE

تأیید شده است که سدان EQE، شرکت مرسدس بنز در ماه سپتامبر و در مونیخ، که جایگزین نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت می‌شود، در معرض دید همگان قرار می‌گیرد.

سدان لوکس


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار