ساختمان نیمه کاره ای که قرار بود روزی یک مجتمع تجاری در شهرستان شهریار شود، اکنون به پاتوق معتادان متجاهر تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در پی اعلام شکایت برخی از شهروندان ساکن شهرستان شهریار به باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر وجود ساختمان نیمه کاره‌ای در مجاورت ساختمان شهرداری این شهرستان و پاتوق شدن این مکان برای معتادان متجاهر و بیتوته کردن آن‌ها، موضوع از نیروی انتظامی غرب استان تهران پیگیری شد.

سرهنگ مهدی سرپناه معاون اجتماعی فرماندهی غرب استان تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به این موضوع و ساختمان نیمه کاره که به حال خود رها شده است، اظهار کرد: چندین طرح جمع آوری معتادان متجاهر و دستگیری موادفروشان در این محل اجرا شد که در این رابطه تعداد قابل توجهی از معتادان متجاهر و سوداگران مرگ جمع آوری و دستگیر شدند.

وی افزود: متاسفانه نهاد‌ها و سازمان‌های مرتبط در این باره با نیروی انتظامی همکاری ندارند و با وجود رویت چنین مسائلی بازهم سکوت کرده و کاری از پیش نبردند.

سرهنگ سرپناه در واکنش به اینکه آیا مکاتبات برای بررسی موضوع از سوی پلیس به دستگاه‌های متولی امر در این رابطه صورت گرفته است یا خیر؟ تصریح کرد: نیازی به مکاتبه نیست چرا که این موضوع کاملا مشهود است و مسئولان باید خودجوش پای کار بیایند تا این معضل اجتماعی شهرستان شهریار حل و فصل شود.

وی افزود: با این حال پلیس مانند گذشته برای اینکه شهروندان در آسایش باشند، بازهم طرح‌های جمع آوری معتادان و دستگیری فروشندگان مواد مخدر را اجرا خواهد کرد.

با توجه به صحبت‌های پلیس این طور به نظر می‌رسد که مسئولان بهزیستی و به خصوص شهرداری شهرستان شهریار نسبت به این موضوع بی تفاوت هستند و تاکنون هیچ اقدامی برای جمع آوری معتادان متجاهر و اسکان آن‌ها در گرمخانه‌ها نکردند.

ساختمان نیمه کاره ای که پاتوق معتادان شد/ بی تفاوتی مسئولان شهرستان شهریار به آسایش شهروندان

موضوع دیگر اینکه علت نیمه کار بودن این ساختمان چیست؟ ساختمانی با مساحت بسیار زیاد که کمی آن طرف‌تر از آن ساختمان شهرداری واقع شده و این اتفاقات در مقابل دیدگان مسئولان شهری این شهرستان در حال انجام است.

مسئولانی که چشمان خود را در برابر اتفاقات و ناهنجاری‌های بد اجتماعی بسته و معلوم نیست که برای انجام چه اموری بر سر کار آمده اند.


بیشتر بخوانید

جمع آوری هشت هزار معتاد متجاهر از ابتدای سال تاکنون

جمع‌آوری معتادان متجاهر با هدف کاهش تصادفات


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۴ ۲۴ تير ۱۴۰۰
همه جا پر شده معتاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۲۴ تير ۱۴۰۰
به نظر من اگر مسئولین متجاهر به مدیریت را جمع آوری کنید زودتر جواب می دهد. مشکل ایران حل می شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۲۳ تير ۱۴۰۰
یه کاری کنید کسی معتاد نشه .واقعا چه بلایی سر جوانان داره میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۸ ۲۳ تير ۱۴۰۰
ساختمان های نیمه کاره در نزدیکی میدان میوه تره بار شهریار نرسیده به پل کهنز اونجا هم پر از معتاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۶ ۲۳ تير ۱۴۰۰
شهرستان ملارد در مجاورت همین شهریاره اونم پر از معتاد شده .اصلا این همه معتاد از کجا میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۲۳ تير ۱۴۰۰
من با اصل قانون اساسی در رابطه با شورای شهر مخالف نیستم ؛؛ ولی در طول این ۲۰ سال از روی کار آمدن شورای شهر میگذرت ؛ عمل کرد این شورا ها به غیر از اختلاس هیچ حسن برای مردم شهرها نداشت حالا خود دانید!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۲۳ تير ۱۴۰۰
به این بندگان خدا هم کمک کنید...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۲۳ تير ۱۴۰۰
علت اعتیاد چیست؟ چرا در کشور انقدر مواد مخدر و مخرب به راحتی در دسترس است؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۲۳ تير ۱۴۰۰
خواهش می کنیم یکی بگه به جای توصیه و تشویق به افزایش جمعیت، به فکر رفاه و خدمات اجتماعی و تمیز کردن هوا و محیط زیست باشین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۲۳ تير ۱۴۰۰
بعضی چشمان خود را در برابر اتفاقات و ناهنجاری‌های بد اجتماعی بسته و معلوم نیست که برای انجام چه اموری بر سر کار آمده اند.

چرا اینها حقوق می گیرند؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۵ ۲۳ تير ۱۴۰۰
سازندگان ساختمون باید جوابگو باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۵ ۲۳ تير ۱۴۰۰
باشگاه خبرنگاران عزیز از شما خواهش میکنیم برای گزارش از سطح شهر به شهریار تشریف بیارید ببینید که چقدر معتاد و کارتن خواب زیاد شده و هیچ کس رسیدگی نمیکنه دزدی هم بسیار زیاد شده بوسیله همین معتادین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۰ ۲۳ تير ۱۴۰۰
سلام و خسته نباشید خدمت عوامل باشگاه خبرنگاران و ممنون بابت انعکاس این خبر
متاسفانه در شهر شهریار از این دست ساختمانهای نیمه کاره و رها شده کم نیست و همه اونها محل تجمع معتادان و خلافکاران و زندگی حیوانات موزی شده است.

مخصوصا در بلوار آزادگان شهریار بیش از بیست مورد از این ساختمانها وجود دارد.تقاضا داریم از شهرداری شهریار یا اینارو تخریب کند یا دیوارکشی کند که منظر زشت آنها پوشانده شود.

چندین بار مراجعه کردیم به شهرداری شهریار و کهنز اما جواب درستی دریافت نکردیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۰ ۲۳ تير ۱۴۰۰
این ساختمان داخلسش پر معتاد هست که توی روز روشن دارن مواد مصرف می کنن و ترزیق می کنن.
آخرین اخبار