۱۰ زوج نیازمند شوشتری راهی خانه بخت شدند

در سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س)،۱۰ زوج نیازمند در شوشتر به همت بنیاد خیریه آبشارعاطفه‌ها زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پروین بهاری نیا مدیر بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها با اشاره به اینکه ۱۰ زوج نیازمند در شوشتر به همت بنیاد خیریه آبشارعاطفه‌ها زندگی مشترک خود را در سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) آغاز کردند، گفت: این جشن به همت نیکوکاران و با هدف ترویج ازدواج آسان و حمایت از جوانان برگزار شد.

او با بیان اینکه برای تهیه جهیزیه این زوج‌های جوان بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال  بوسیله نیکوکاران هزینه شده است، افزود: همزمان با برگزاری جشن عقد این زوج‌های جوان جهیزیه مربوطه شامل فرش، یخچال، جاروبرقی، ظروف آشپزخانه و دیگر لوازم ضروری زندگی اهدا شد.

بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌های شوشتر از سال ۹۲ فعالیت خود را آغاز کرده است، شناسایی نیازمندان، احداث فضای آموزشی، فرهنگی، کمک به اشتغال، جلب مشارکت‌های مردمی و پرداخت تسهیلات ازدواج از مهمترین اقدامات این بنیاد خیریه است همچنین این موسسه خیریه حدود ۴ هزار خانوار را زیر پوشش چتر حمایتی خود دارد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار