مسئولان قضایی و اجرایی آذربایجان غربی امروز در دیداری چهره به چهره مشکلات مددجویان زندان مهاباد را بررسی و پیگیری کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به همراه دادستان و مدیرکل زندان‌های استان و جمعی از معاونان و مسئولان قضایی شهرستان مهاباد از زندان این شهرستان بازدید و با زندانیان به صورت چهره به چهره دیدار و به درخواست‌های آن‌ها رسیدگی و دستورات لازم را صادر کرد.

عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیان مطالبی پندآموز و اصلاح گرانه ضمن همدردی با زندانیان گفت: از حضور شما در زندان بسیار ناراحت و متاثر هستم و تلاش خود را می‌کنم تا بتوانم با استفاده از ظرفیت‌های قانونی به آزادی تعداد زیادی از زندانیان کمک کنم.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی، زندانیان را به توجه به منبع اصلی رحمت و بخشش معطوف کرد و افزود: اگر فاصله‌ای بین شما و خداوند افتاده است آن را کم کنید و به خداوند نزدیک شوید و از حضرتش مدد بخواهید تا در کارتان گشایش شود.

عتباتی و همراهان در ادامه پای صحبت‌های زندانیان نشستند و به درخواست‌های تعداد ۱۳۰ نفر از آنان رسیدگی و دستورات لازم را صادر نموند.

در پایان این دیدار  تعدادی از کارکنان زندان مهاباد توسط عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با اهدای لوح سپاس، تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.