رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با کارکنان و قضات دستگاه قضایی مهاباد دیدار و از نزدیک مسائل و مشکلات آن‌ها را بررسی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به همراه جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی به منظور بازدید از حوزه قضایی مهاباد و بررسی وضعیت عملکردی این حوزه در راس هیاتی وارد شهرستان مهاباد و مسائل مربوط به حوزه قضایی این شهرستان را بررسی کردند.

در حاشیه این بازدید ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی هدف از بازدید را اطلاع و بررسی از وضعیت قضایی حوزه و قرار گرفتن در جریان کیفیت ارائه خدمات به شهروندان و نیز اطلاع از کمبود‌ها و مشکلات حوزه قضایی و تلاش برای حل و رفع آن‌ها عنوان کرد.

بازدید رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از حوزه قضایی مهاباد

همچنین با اقشار مختلف مردم این شهرستان در محل دادگستری مهاباد دیدار و از نزدیک مسائل و مشکلات قضایی آنان را بررسی و دستورات لازم را برای حل آن‌ها دادند.

بازدید رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از حوزه قضایی مهاباد

رئیس کل دادگستری استان برنامه بعد از ظهر را بازدید از زندان و دیدار با خانواده معظم شهدا و نهایتاً شرکت در گفتگوی ویژه خبری صدا و سیمای مهاباد اعلام کرد.

عتباتی ابراز امیدواری کرد این بازدید در جهت رفع مشکلات دادگستری مهاباد ارتقاء وضعیت رسیدگی به پرونده‌ها و ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم آثار و نتایج خوبی به همراه خواهد باشد.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.