خبر‌های حوادث استان بوشهر را در ۲۱ تیر ۱۴۰۰ اینجا بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین خبر‌های حوادث استان بوشهر را در دوشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۰ در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۴۳ دستگاه استخراج رمز ارز در دشتستان

فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری یک متهم و کشف ۴۳ دستگاه ماینر به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان دشتستان خبر داد.

سرهنگ حیدر سوسنی بیان کرد:در ۲۴ ساعت گذشته ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان دشتستان در اجرای طرح شناسایی و برخورد با مزارع نگهداری و فعالیت دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال، یک باب منزل که در آنجا تعدادی دستگاه استخراج رمزارز نگهداری می‌شد، شناسایی کردند.

او افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضائی از آن مکان بازدید کردند که در نتیجه ۴۳ دستگاه استخراج رمزارز غیرمجاز کشف شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی تجهیزات کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، عنوان کرد: در این زمینه یک متهم دستگیر شد.

برخورد جدی پلیس با خودرو‌های پلاک مخدوش

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر گفت: مخدوش کردن پلاک وسایل نقلیه طبق قانون جرم تلقی شده و افراد خاطی از ۶ ماه تا یک سال به حبس محکوم می‌شوند.گ

سرهنگ پاپری افزود: به تازگی در پی توسعه سامانه هوشمند ثبت تخلفات و اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت تردد ناشی از شیوع بیماری کرونا، برخی از رانندگان متخلف و هنجارشکن برای دور زدن قانون و فرار از مجازات تعیین شده، اقدام به دستکاری در ارقام و اعداد، فک پلاک، مخدوش کردن پلاک و استفاده از پلاک سایر وسایل نقلیه به صورت غیر مجاز می‌کنند.

او ادامه داد: این اقدام بر اساس ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی جرم تلقی می‌شود و افراد خاطی از ۶ ماه تا یک سال حبس محکوم می‌شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر با تاکید بر اینکه پلیس در اجرای مقررات و برقراری نظم و انضباط اجتماعی و ترافیکی با مخلان نظم و آرامش مماشات نخواهد کرد، بیان کرد: پلیس با هوشیاری تمام و با استفاده از ابزار‌ها و ظرفیت‌های قانونی مالکان خودرو‌هایی را که با پلاک مخدوش و یا بدون پلاک در معابر شهری و بیرون از شهری تردد کنند، شناسایی و علاوه بر اعمال قانون و توقیف وسیله نقلیه، رانندگان خاطی را به مراجع قضائی معرفی می‌کند.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.