نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: خدمت به نیازمندان و محروم‌ترین قشر جامعه ارزشمند و ماندگار است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان  در دیدار مدیران بهزیستی استان گفت: خدمت به نیازمندان و محروم‌ترین قشر جامعه بسیار ارزشمند و ماندگار است و هر چه صاحبان دست‌هایی که از شما کمک می‌گیرند ارتباطشان با خدا بیشتر شود، معنای یدالله می‌یابد و ارزش و اثر معنوی خدمات شما افزایش پیدا می‌کند.

وی افزود: همه آموزه‌های دینی، در دانایی و توانایی خلاصه می‌شود و در بعد اندیشه و فکر آموزه‌های دینی موجب دانایی و در بعد ارادی آموزه‌های دینی موجب توانایی می‌شوند که معنای تقوا نیز همین است و سرمایه عظیمی برای انسان محسوب می‌شود.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه معلول نباید خود را ناتوان بداند، خاطرنشان کرد: انسان دارای جسم و جان و یا فطرت و طبیعت است. خدای متعال بر روی فطرت انسان سرمایه‌گذاری کرده است و کسانی که دارای معلولیتی هستند، هوشمندی ویژه‌ای دارند و این عنایت و لطف خدای متعال است و باید به همه ابعاد توانمندی توجه کرد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به اهمیت فطرت در دین بیان کرد: قرآن وقتی انسان را مزمت کرده که انسان سراغ جسم‌گرایی رفته و وقتی انسان را تشویق می‌کند که انسان به فطرت خود بازگشته است.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: انسان‌ها باید به این باور برسند که هیچ‌گاه تنها نیستند و اگر همه او را رها کنند، خداوند همواره پشتیبان اوست و اگر ذکر و یاد خدا را به خوبی در جامعه جا بیندازیم هیچ گاه کسی احساس بی کسی نخواهد کرد و جا دارد که به این معنا بسیار بپردازیم.

در این دیدار علیرضا وارثی مدیر کل بهزیستی استان گزارشی از خدمات این نهاد ارائه کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.