مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : از ابتدای امسال تاکنون ۱۰ جلسه کمیسیون‌های ماده ۱۱ و ۱۲ تشکیل شده که در این جلسات به ۱۱۵ پرونده تخلف رسیدگی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فریبرز کرمی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : از ابتدای امسال تاکنون ۱۰ جلسه کمیسیون‌های ماده ۱۱ و ۱۲ تشکیل شده که در این جلسات به ۱۱۵ پرونده تخلف رسیدگی شده است و ۴ جلسه کمیسیون ماده ۱۱ اختصاص یافته که در این جلسات به ۶۵ پرونده تخلف رانندگان ناوگان حمل و نقل کالا رسیدگی شده است که ۱۱ راننده ناوگان بخش کالا اعمال قانون و کارت هوشمند آن‌ها غیر فعال شده است.

او گفت : ۳جلسه رسیدگی به تخلفات شرکت‌های حمل و نقل کالا تشکیل شده است که در این جلسات ۱۷ پرونده رسیدگی شده است.

کرمی افزود: از ابتدای امسال ۳ جلسه کمیسیون ماده ۱۲ در بخش شرکت‌های حمل و نقل کالا تشکیل شده است و به ۱۷ پرونده در این جلسات رسیدگی که ۹ شرکت رای بر جریمه آن‌ها صادر شده است و بقیه شرکت‌ها با دفاع از خود رای بر تبرئه آن‌ها صادر شده است.

کرمی افزود: ۲جلسه کمیسیون ماده ۱۱ تشکیل و به تخلفات رانندگان بخش مسافری اختصاص پیدا کرده است که در این جلسات به ۲۹پرونده تخلف رسیدگی و ۷ رای برای غیرفعال کردن کارت هوشمند صادر ۱۷ رای تذکر کتبی و ۵ رای تبرئه صادر شده است و ۱ جلسه کمیسیون ماده ۱۱ شرکت‌های بخش مسافری تشکیل و پرونده ۴ شرکت رسیدگی شده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.