معاون اداری مالی دانشگاه جامع علمی کاربردی از بررسی افزایش ۲۵درصدی شهریه دانشگاه علمی کاربردی خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدعلی بدری معاون اداری مالی دانشگاه جامع علمی کاربردی با اشاره به افزایش شهریه دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: افزایش ۲۵ درصدی شهریه‌ها به هیأت امنای دانشگاه جامع ارائه شده و قرار است که در نشست آتی هیأت امنا مطرح و در خصوص آن تصمیم‌گیری شود.

وی با بیان اینکه این افزایش رشته برای چهار دسته رشته پیشنهاد شده افزود: میزان افزایش شهریه در هر چهار دسته رشته‌محل دانشگاه جامع علمی کاربردی یکسان نخواهد بود.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: این دانشگاه کمترین میزان شهریه را در بین همه دانشگاه‌های کشور دارد ضمن اینکه در پرداخت و تقسیط شهریه بیشترین همکاری را با دانشجویان داریم.

وی با اشاره به ناگزیر بودن افزایش شهریه‌ها در مراکز علمی کاربردی خاطرنشان کرد: مراکز علمی کاربردی درآمد –هزینه‌ای هستند و مدیریت آن‌ها از طریق درآمد‌های خود دانشگاه انجام می‌شود.

بدری با اشاره به شیوع کرونا ویروس و مشکلات برخی دانشجویان گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی در یکی از ترم‌ها به دلیل شیوع کرونا و مشکلات احتمالی دانشجویان هیچ‌گونه افزایش شهریه‌ای نداشت. ضمن اینکه در ترم گذشته نیز با توجه به شیوع کرونا، آن دسته از دانشجویانی که به دلیل همه‌گیری در کلاس‌ها و یا امتحانات حضور نیافتند، شهریه پرداختی آن‌ها برای ترم بعدی محفوظ نگاه داشته شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار