مدیرکل استاندارد استان همدان گفت: تاکنون ۷۰۵ واحد تولیدی و خدماتی در استان پروانه کاربرد نشان استاندارد گرفته اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد مددی، مدیرکل استاندارد استان همدان در بازدید از شرکت کیان کرد ملایر گفت: ۷۰۵ واحد تولیدی و خدماتی در استان دارای پروانه کاربرد نشان استاندارد هستند.

او افزود: استان همدان یکی از استان‌های پیشتاز در حوزه استقرار فرآیند استانداردسازی واحدهایی است که تولید و خدماتشان مشمول استاندارد اجباری هست .

او بیان کرد: علاوه بر همدان که دارای اداره استاندارد است، اداره استاندارد ملایر هم برای شهرهای جنوب استان از جمله شهر‌های ملایر نهاوند و تویسرکان خدمات استاندارد و بازرسی ها را انجام می دهد.

مدیرکل استاندارد استان همدان به همراه معاون ارزیابی انطباق خود و رئیس اداره استاندارد شهرستان ملایر از شرکت منسوج کیان کرد شهرستان ملایر بازدید و دو پروانه استاندارد تشویقی برای محصول نخ و منسوج تایر دیپ شده از جنس پلی استر و محصول نخ و منسوج تایر و نخ تایر به مدیر عامل این شرکت اعطا کردند.

شرکت کیان کرد ملایر به صورت دو شیفت با حدود ۵ هزار تن تولید نخ و منسوجات تایر در سال با ۸۰ درصد ظرفیت و ۲۰۸ نفر اشتغال مشغول فعالیت است  و طرح توسعه این شرکت هم تا آخر سال به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.