رئیس اتاق بازرگانی اصفهان از صادرات بیش از ۴۰۰ میلیون دلاری بانوان عضو اتاق بازرگانی اصفهان در ده ماه گذشته خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مسعودگلشیرازی رئیس اتاق بازرگانی اصفهان با اشاره به توانمندی بالای بانوان اصفهانی از صادرات بیش از ۴۰۰ میلیون دلاری بانوان عضو اتاق بازرگانی در ده ماه گذشته خبر داد و تصریح کرد: این عدد نشان دهنده این است که اصفهان صنعتی در حال گذار به دوران فراصنعتی بر پایه توسعه صادرات و تجارت می‌باشد.

او افزود: هیات رئیسه و هیات نمایندگان پارلمان بخش خصوصی اصفهان به همراه کادراجرایی با برگزاری جلسات صبحانه کاری می‌توانند علاوه برآگاهی از چالش ها، خواسته‌ها و نقطه نظرات فعالان عضو اتاق وگنجاندن این موارد در برنامه‌ها و رویکرد‌های خود، اعضاء را از مزایای خوشه سازی و شبکه سازی منتفع نمایند.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان اعضاء را پشتوانه اصلی اتاق بازرگانی دانست و تصریح کرد: انسجام و قدرتمند بودن اعضا در قدرت چانه زنی پارلمان بخش خصوصی اصفهان با دستگاه‌های اجرایی وحاکمیتی به منظور توجه هر چه بیشتر به رفع مشکلات زیرساختی فعالان اقتصادی استان حایز اهمیت است.

گلشیرازی، ضمن اشاره به افزایش چشمگیر مشارکت اجتماعی بانوان در جامعه گفت: برای ورود به دوران فراصنعتی اصفهان مشارکت حداکثری بانوان درجامعه فرصت مغتنمی است.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان افزود: توانمندی افراد فارغ از جنسیت ایشان ملاک اصلی گزینش در ساختار اجرایی اتاق بوده است.

او توجه ویژه به کارآفرینان صنعتگر صادرکننده توانمند برای نقش آفرینی در دوران فراصنعتی را درکنار استفاده از پتانسیل فارغ التحصیلان نخبه دانشگاهی که بخش قابل توجهی از آن‌ها را بانوان تشکیل می‌دهند در طی این دوران، مهم ارزیابی نمود.

گلشیرازی تعمیق مسئولیت پذیری و نقش آفرینی فعالان اقتصادی و تجار نسبت به جامعه را دکترین اتاق نسل سوم بیان و تصریح کرد: تحقق اجتماعی منسجم در حوزه مسئولیت اجتماعی در ایجاد نگاه مناسب به فعالان اقتصادی حایز اهمیت است.

او در ادامه سخنان خود از ایجاد ساز و کار راه اندازی دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی اصفهان در دمشق سوریه خبر داد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.