فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از کشف بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ قطعه لوازم یدکی و تزئینی احتکار شده خودرو در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علی‌اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت اقتصادی از وجود یک انبار محل احتکار کالا در شهر کرمانشاه رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او گفت : ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی انبار مورد نظر در خیابان عشایر کرمانشاه شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در این بازرسی ۷ هزار و ۲۳۵ قطعه لوازم یدکی و ۵ هزار و ۳۰۰ قطعه لوازم لوکس خودرویی کشف شد.

او با بیان اینکه ارزش محموله احتکاری کشف شده طبق نظر کارشناسان به ۱۲ میلیارد ریال می‌رسد، از دستگیری یک نفر در این خصوص و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

جاویدان مبارزه با قاچاق و احتکار کالا را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه در سال حمایت از تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها اعلام کرد .

مینی بوس حامل کارگران شرکت بیستون پارس واژگون شد

فرماندار قصرشیرین گفت : یک دستگاه مینی بوس حامل کارگران شرکت بیستون پارس در نزدیکی به محل کار در مسیر قصرشیرین به خسروی واژگون و ۱۶ نفر مصدوم شدند.

مرادعلی تاتار افزود: این مینی بوس ساعت هفت صبح امروز حین انتقال کارگران به محل شرکت در مسیر قصرشیرین به خسروی واژگون شد و تعدادی از کارگرانی که داخل آن بودند، مصدوم شدند.

او افزود: بلافاصله مصدومان توسط دستگاه‌های امدادی به بیمارستان ابوالفضل العباس (ع) قصرشیرین منتقل و تحت درمان قرار گرفتند.

فرماندار قصرشیرین گفت: این حادثه هیچ مورد فوتی تاکنون نداشته و از مجموع مصدومان ۱۳ نفر در محل بیماستان ابوالفضل العباس (ع) تحت درمان و مداوا قرار گرفته و سه مصدوم به دلیل شکستگی شدید به مرکز درمانی در کرمانشاه اعزام شده‌اند .

کاهش ۹ درصدی سفر‌های تابستانی

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از کاهش ۹ درصدی سفر‌های تابستانی به دلیل اعمال محدودیت‌های کرونایی خبر داد.

 محمد حیدری با اشاره به شروع طرح تابستانی پلیس راه از ابتدای تعطیلات تابستان گفت: در این طرح ضمن بکارگیری گشت‌های محسوس و نامحسوس، از ظرفیت سامانه‌های هوشمند هم برای مدیریت کنترل ترافیک و تردد در سطح محور‌های استان استفاده می‌شود.

او افزود: در طرح تابستانی پلیس، روزانه ۷۰ گشت محسوس و نامحسوس محور‌های استان را رصد می‌کنند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به برقراری طرح تابستانی پلیس تا پایان شهریور ماه گفت: تمام تلاش ما تسهیل تردد افراد در محور‌های استان و نظارت دقیق بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی است.

حیدری از کاهش ۹ درصدی حجم سفر‌های تابستانی در استان خبر داد و افزود: علت اصلی این موضوع اعمال محدودیت‌های کرونایی در سطح محور‌های استان است.

او ادامه داد: همچنان محدودیت تردد به شهر‌های با وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی برقرار است و افراد با سفر به این شهرها، ضمن ارجاع به شهر‌های مبدا، اعمال جریمه هم می‌شوند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه افزود: در حال حاضر مبلغ جریمه برای ورود به شهر‌های قرمز یک میلیون تومان و برای شهر‌های نارنجی ۵۰۰ هزار تومان است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.