مهلت ثبت نام در آزمون EPT و آزمون فراگیر مهارت‌های عربی دانشگاه آزاد اسلامی امروز (دوشنبه ۲۱ تیر) به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، مهلت ثبت نام آزمون زبان (EPT) و آزمون فراگیر مهارت‌های عربی (اشتمال) دانشگاه آزاد اسلامی که ۱۴ تیر آغاز شده بود ساعت ۲۴:۰۰ امشب (دوشنبه ۲۱ تیر۱۴۰۰) به پایان می‌رسد.

این آزمون‌ها روز جمعه مورخ ۱۵ مردادماه ۱۴۰۰ هم زمان در شهر‌های تهران، تبریز، مشهد، اهواز، اصفهان، شیراز، کرمانشاه، رشت، کرمان، اردبیل، کرج، ساری، یزد، همدان، ارومیه، قزوین، گرگان، خرم آباد، اراک در ۱۹ حوزه برگزار خواهد شد.

تنها دانشجویان دوره دکتری تخصصی شاغل به تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی مجاز به شرکت در آزمون هستند و لازم است داوطلبان در روز آزمون شماره دانشجویی ۹ رقمی خود را به منظور ورود به سامانه در اختیار داشته باشند.

جزئیات ثبت نام

داوطلبان باید از ثبت نام هم زمان دو نفر یا بیشتر با سیستم کامپیوتری خودداری کنند.

ثبت نام در آزمون EPT زمانی قطعی و تکمیل خواهد شد که پرداخت مالی صورت گرفته و تائید نهایی پرداخت انجام شده باشد.

در صورت عدم دریافت شناسه پرداخت ثبت نام ناموفق بوده و لازم است مراحل ثبت نام تکرار شود. در غیر اینصورت دانشگاه هیچگونه مسئولیتی در این خصوص نمی پذیرد.

گفتنی است که هزینه ثبت نام در آزمون ۱،۲۵۰،۰۰۰ ریال خواهد بود.

تمامی دانشجویان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی می توانند در صورت تمایل با مراجعه به سامانه مرکزسنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی english.iau.ac.ir/ept نسبت به ثبت نام اقدام کرده و از منابع و بودجه بندی سوالات این آزمون آگاهی یابند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.